منصوریان: صابون داور چینی به تن ما خورده/ کاری نمی کنم که باعث رنجش هواداران استقلال شود

منصوریان: صابون داور چینی به تن ما خورده/ کاری نمی کنم که باعث رنجش هواداران استقلال شود

سرمربی نفت گفت که خودش را مدیون استقلال می داند اما باید به لباس نفت عرق داشته باشد. ...

منصوریان: صابون داور چینی به تن ما خورده/ کاری نمی کنم که باعث رنجش هواداران استقلال شود ورزش > لیگ برتر - سرمربی نفت گفت که خودش را مدیون استقلال می داند اما باید به لباس نفت عرق داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ علیرضا منصوریان سرمربی نفت تهران در کنفرانس خبری پیش از بازی با استقلال گفت: «بعد از خدا و خانواده ام، استقلال بود که به من و زندگی ام هویت داد. البته نمی خواهم احساسی شوم. در بازی رفت در ورزشگاه تختی بازی کردیم اما فردا باید در ورزشگاه آزادی که سال ها در آن برای استقلال بازی کرده ام به میدان برویم. البته دنیای حرفه ای همین است. من حالا باید به لباس نفت عرق داشته باشم.»
او در مورد مسائلی که درخصوص داوری این مسابقه مطرح شده گفت: «من قداست داوری را زیر سوال نمی برم. داوران ما واقعا خوب هستند. صابون داور چینی در بازی با العین به تن ما خورد و اگر آن لحظه فغانی را می دیدم او را بغل می کردم. من وارد مسائل داوری نمی شوم. باشگاه در این مورد ورود خواهد کرد. هر داوری برای مسابقه فردا بگذارند ما به او احترام می گذاریم.»
منصوریان در مورد هواداران استقلال هم گفتک «من عاشق هواداران هستم. من بعد از خدا و خانواده، خودم را مدیون استقلال می دانم و کاری نمی کنم که باعث رنجش هواداران شود.»
43 43