وقوع ۲۱ حادثه رانندگی در محورهای استان سمنان/ ۲ نفر جان باختند

وقوع ۲۱ حادثه رانندگی در محورهای استان سمنان/ ۲ نفر جان باختند

سرهنگ حسن خسروجردی در گفتگو با خبرنگار مهر، بابیان اینکه طی شبانه روز گذشته ۹ فقره حادثه جرحی، ۱۱ مورد سانحه خسارتی و یک مورد تصادف فوتی در محورهای اس

سرهنگ حسن خسروجردی در گفتگو با خبرنگار مهر، بابیان اینکه طی شبانه روز گذشته ۹ فقره حادثه جرحی، ۱۱ مورد سانحه خسارتی و یک مورد تصادف فوتی در محورهای استان به وقوع پیوسته است، ابراز داشت: در مجموع این حوادث ۱۳ نفر مجروح شده و دو نفر جان باختند.

وی با اشاره به حادثه فوتی روز گذشته، افزود: ساعت ۱۲:۴۵ روز گذشته واژگونی پژو ۴۰۵ به علت عدم توجه به جلو راننده در محور سبزوار-میامی باعث فوت در دم راننده ۵۴ ساله، یک خانم ۷۰ ساله و مصدومیت یک مرد ۵۰ ساله شد.

رئیس پلیس‌راه استان سمنان بابیان اینکه ۶۰ درصد حوادث رانندگی را واژگونی خودرو و خروج از جاده به خود اختصاص می‌دهد، ابراز داشت: با توجه به در پیش بودن ایام پایانی تعطیلات از رانندگان تقاضا داریم به محض احساس خستگی و خواب‌آلودگی بلافاصله در اولین توقفگاه استراحت و سپس طی مسیر کنند.

خسروجردی با بیان اینکه هم‌اکنون تردد در محورهای استان سمنان روان و عادی گزارش‌شده است، تصریح کرد: از مسافران تقاضا داریم سفر بازگشت خود را به ساعات پایانی سیزدهم فروردین موکول نکنند چراکه در این روز غالبا محورهای منتهی به نواحی مراکز تفریحی شلوغ و پرترافیک هستند و احتمال وقوع حادثه وجود دارد.

وی افزود: با توجه به ایام پایانی نوروز ضمن آرزوی سفر خوش از رانندگان تقاضا داریم ضمن رعایت سرعت مطمئن و فاصله طولی، استراحت یک ربع را بعد از هر دو ساعت رانندگی در برنامه‌های خود لحاظ کنند.