پرسپولیس باید با نتایج خوب مسئولیتش را به خوبی انجام دهد

پرسپولیس باید با نتایج خوب مسئولیتش را به خوبی انجام دهد

مصطفی قنبرپور در گفتگو با خبرنگار مهر در رابطه با شرایط پرسپولیس در آستانه بازی با صبا گفت: فعلا بازیکنان از نظر روحی در حال ریکاوری هستند و  تمر

مصطفی قنبرپور در گفتگو با خبرنگار مهر در رابطه با شرایط پرسپولیس در آستانه بازی با صبا گفت: فعلا بازیکنان از نظر روحی در حال ریکاوری هستند و  تمرینات خوبی را در روز‌های اخیر پشت سرگذاشته‌اند تا برای این بازی حساس آماده شوند.

وی در رابطه با تقابل با صبای قم افزود: صبا تیم خوبی است که از وجود مربی خوبی بهره می‌برد. این تیم مطمئنا هجومی بازی خواهد کرد که این مساله باعث زیبا تر شدن مسابقه می‌شود. امیدوارم که روز جمعه مسابقه زیبایی را از هر دو تیم شاهد باشیم.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد: ما در حال حاضر مسئولیت سنگینی در قبال خودمان، نام پرسپولیس و هواداران داریم که باید در قبال آن بجنگیم و نتایج خوبی بگیریم. تیم در حال حاضر از نظر روحی شرایط چندان مناسبی ندارد. همه باید دست در دست هم دهیم تا تیم از این شرایز خارج شود. من ابتدا جا دارد که از کانون هواداران پرسپولیس تشکر کنم که در این غم ما را تنها نگذاشتند و نقش مهمی ایفا کردند. از طرفی دیگر امیدوارم که پیشکسوتان در تمرین حاضر شوند تا تسلی خاطری برای بازیکنان باشند.

وی افزود: پیش از بازی با صبا ملی‌پوشانمان که از جمله بازیکنان کلیدی ما محسوب می‌شوند به تیم اضافه می‌شوند که این مساله یک پوئن مثبت برای ما محسوب می‌شود. امیدوارم هوادارن نیز به ورزشگاه بیایند و ما را حمایت کنند تا با حمایت آن‌ها به برتری برسیم. زیرا این پیروزی برای ما اهمیت ویژه‌ای دارد.

قنبرپور در پایان در رابطه با حضور محمد نوری در پرسپولیس اظهار کرد: به هر حال محمد نوری بازیکن ارزنده‌ای بود که در فصل جدید او را در اختیار نداشتیم. از حضور او در تیم بی اطلاع هستم. اما نوری بازیساز خوبی است که می‌تواند به ما کمک کند.