کمیته انضباطی درانتظار ارسال گزارش اتفاقات دیدار استقلال-تراکتور

کمیته انضباطی درانتظار ارسال گزارش اتفاقات دیدار استقلال-تراکتور

به گزارش خبرنگار مهر، اسماعیل حسن زاده در جمع خبرنگاران در رابطه با دستگیری یک فوتبالیست در مهمانی شبانه گفت: چنین مسئله ای را الان از شما می شنوم و د

به گزارش خبرنگار مهر، اسماعیل حسن زاده در جمع خبرنگاران در رابطه با دستگیری یک فوتبالیست در مهمانی شبانه گفت: چنین مسئله ای را الان از شما می شنوم و در جریان این مسئله نیستم.

وی در رابطه با اتفاقات دیدار استقلال و تراکتورسازی افزود: هفته بیست و نهم لیگ برتر در ۸ مسابقه که انجام شد در مسابقه بدون حاشیه برگزار شد و ۱۲ تیم بدون حاشیه مسابقه شان را انجام دادند. مقداری بازی پرسپولیس و گسترش فولاد حاشیه داشت.

وی افزود:‌ گزارش استقلال و تراکتور هنوز به دستمان نرسیده است. من این مسابقه را از طریق تلویزیون دیدم اما ناظر ویژه در این بازی اعزام کرده بودیم و اگر گزارش این بازی به دستمان برسد، در خصوص ان تصمیم گیری می کنیم.

رئیس کمیته انضباطی در رابطه با رفتارهای مهدی رحمتی گفت: من نمی دانم چه چیزی در این میان گذشته است اما اجازه دهید گزارش به دست من برسد و بعد در این مورد تصمیم گیری کنم که رفتاری غیر حرفه ای رخ داده است یا خیر؟ قطعا در این مورد بررسی های صورت می گیرد اما به محض اینکه گزارش ناظر ویژه انضباطی به دست ما برسد در این مورد تصمیم گیری خواهیم کرد.

وی در رابطه با اینکه گفته می شود بعضی از نتایج هفته ۲۹ لیگ برتر ناجوانمردانه بوده و آیا ممکن است بحث تبانی رخ دهد، گفت: این مسئله در حیطه وظایف من نیست و باید کمیته اخلاق در این مورد تصمیم گیری کند. این قضایا به کمیته انضباطی مربوط نمی شود و کمیته اخلاق باید این موضوع را بررسی کند. دوستان ما در کمیته اخلاق بررسی های لازم را انجام می دهند.

در رابطه با برنامه های کمیته انضباطی در هفته سی ام گفت: در هفته ۲۹ ما ناظران ویژه ای  را در برخی مسابقات اعزام کردیم. این کار را در هفته ۳۰ هم انجام خواهیم داد. زیرا به ویژه در مسابقاتی که حساس و سرنوشت ساز هستند، چه تیم هایی که برای بقاء می جنگند و چه تیم هایی که برای قهرمانی می جنگند. مطمئناً ناظران کارها را پیگیری خواهند کرد.

وی در خصوص حضور غیر قانونی یکی از اعضای هیئت رئیسه فوتبال گفت: این موضوع در صلاحیت کمیته انضباطی نیست که آن را بررسی کنم. کمیته انضباطی فقط در رابطه با نقض مقررات بازی فوتبال مسائل را بررسی می کند. در انتصاب و سایر مسائل فدراسیون اگر تخلفی رخ دهد باید در مراجع قانونی دیگر بررسی شود. این مسئله را باید از بخش حقوقی فدراسیون سوال کنید که به آن پاسخ دهد.

وی در خصوص بازداشت یکی از مدیران اسبق فوتبال به خاطر برگشت خوردن چک گفت: از این مسائل خبر ندارم. این مسئله را برای اولین بار است که شنیده ام.

وی در پاسخ به این پرسش که با توجه به تغییر و تحولات ریاست فدراسیون فوتبال آیا تغییراتی در کمیته انضباطی صورت خواهد گریت یا نه گفت اجازه دهید سوال پاسخ ندهم. ما هر وقت نباشیم افراد دیگری این رسالت را به عهده خواهند گرفت اما راجع به این مطلب چیز خاصی ندارم گه بگویم من و سایر همکارانم این موضوع را پیگیری می کنیم.

وی در خصوص احضار حنیف عمران زاده به کمیته انضباطی گفت: من چنین موضوعی را نمی دانم و این بازیکن به کمیته احضار نشده است.