۷ پینگ پنگ باز ایران به مرحله حذفی صعود کردند

۷ پینگ پنگ باز ایران به مرحله حذفی صعود کردند

به گزارش خبرنگار مهر، مسابقات تنیس روی میز اپن جهانی رده های سنی پرتغال از امروز آغاز شد و طی آن نمایندگان کشورمان در هر دو بخش پسران و دختران دیدارها

به گزارش خبرنگار مهر، مسابقات تنیس روی میز اپن جهانی رده های سنی پرتغال از امروز آغاز شد و طی آن نمایندگان کشورمان در هر دو بخش پسران و دختران دیدارهای خود در مرحله مقدماتی را برگزار کردند.

در این مرحله از رقابت ها امین احمدیان مقابل حریفانی از پرتغال و اسپانیا پیروز شد. امیررضا عباسی نمایندگانی از ازبکستان، اسپانیا و پرتغال را از پیش رو برداشت. حمید شمس برابر نمایندگان اسپانیا، سنگاپور و پرتغال به برتری دست یافت. همچنین پریناز حاجیلو پینگ پنگ بازان پرتغال و مصر را شکست داد. فاطمه جمالی فر حریفانی از سنگاپور و پرتغال را متحمل شکست کرد و مهشید اشتری نیز در مصاف با نمایندگان آمریکا، پرتغال و اسپانیا نتیجه را به سود خود رقم زد. دیگر اینکه شیما صفایی هم در رقابت با نمایندگان هلند، اسپانیا و پرتغال به برتری دست یافت.

هر ۷ پینگ پنگ باز پسر و دختر ایران در رقابت های اپن جهانی پرتغال با کسب برتری در دیدارهای مقدماتی خود، در صدر گروههای مقدماتی قرار گرفته و به مرحله نهایی و حذفی مسابقات راه یافتند.

در این رقابت ها سیدمحمد موسوی طاهر و محمد امین صمدی دررده نوجوانان و نونهالان از صعود بازماندند.