آغاز نیم فصل دوم لیگ برتر فوتسال بعد از ۲۲ روز وقفه

آغاز نیم فصل دوم لیگ برتر فوتسال بعد از ۲۲ روز وقفه

به گزارش خبرنگار مهر، هفته چهاردهم لیگ برتر فوتسال از امروز سه شنبه در شهرهای مختلف برگزار می‌شود. نیم فصل اول این مسابقات روز ۱۳ مهرماه تمام شده

به گزارش خبرنگار مهر، هفته چهاردهم لیگ برتر فوتسال از امروز سه شنبه در شهرهای مختلف برگزار می‌شود. نیم فصل اول این مسابقات روز ۱۳ مهرماه تمام شده بود و به خاطر اردوهای تیم ملی برای بازی با روسیه و ایتالیا، ۲۲ روز وقفه در لیگ ایجاد شد.

در حساسترین دیدار امروز، تیم تاسیسات دریایی در تهران به مصاف مس سونگون می‌رود. جدال دو تیم اول و دوم جدول آنقدر اهمیت دارد که نتیجه آن حتی می‌تواند سرنوشت قهرمانی لیگ را تحت تاثیر قرار دهد. تاسیسات با هدایت شمسایی با ۳۲ امتیاز قهرمان نیم فصل اول شد و حالا به مصاف تیمی می‌رود که با ۲۸ امتیاز، نزدیک‌ترین تعقیب کننده است.

مهمترین دغدغه وحید شمسایی غیبت پنج بازیکن تیمش به خاطر همراهی تیم ملی در ۲۰ روز گذشته بوده است. شمسایی بارها در مصاحبه‌هایش عنوان کرده که تیمش را به صورت کامل در اختیار نداشته و نتوانسته کارهای تاکتیکی موردنظرش را کامل انجام بدهد. در مقابل تیم مس هم دو، سه بازیکن تیمش را به دلیل مشابهی در اختیار نداشته است.

دیدار رفت دو تیم با نتیجه ۳ بر یک به سود تاسیسات خاتمه یافته بود. تیم مس در صورت برتری در این بازی، ضمن کم کردن فاصله‌اش با صدر، امیدهایش را برای قهرمانی پررنگتر خواهد کرد؛ در غیر اینصورت این تیم تاسیسات است که با پیروزی می‌تواند اختلاف امتیازش را با تیم مس به عدد هفت برساند.

در تعطیلات نیم فصل دو تیم سرمربیان خود را عوض کردند. گیتی پسند اصفهان با برکناری محمود خوراکچی، رضا لک سرمربی تیم میثاق را به عنوان سرمربی جدید خود انتخاب کرد. نکته جالب اینکه خوراکچی بعد از چند روز به عنوان سرمربی تیم میثاق جای رضا لک را گرفت! گیتی پسند که با ۲۴ امتیاز در رده سوم قرار دارد حالا با سرمربی جدید خود به دنبال جبران امتیازات از دست رفته است و این هفته در کرج میهمان تیم مقاومت است.

تیم میثاق تهران هم در خانه خود از شهید منصوری پذیرایی می‌کند. تیم قعرنشین کاشی نیلو که زمزمه کناره گیری‌اش از لیگ برتر به گوش می‌رسد، این هفته به مصاف یاسین پیشرو قم خواهد رفت.

برنامه هفته چهاردهم لیگ برتر که امروز سه شنبه از ساعت ۱۶ برگزار می‌شود به این شرح است:

* تاسیسات دریایی - مس سونگون
* مقاومت البرز - گیتی پسند اصفهان
* دبیری تبریز - شهروند ساری
* یاسین پیشرو قم - کاشی نیلو
* میثاق تهران - منصوری قرچک
* حفاری اهواز - آذرخش بندرعباس
* فرش آرا - فردوسی مشهد

جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتسال:
۱- تاسیسات دریایی ۳۲ امتیاز
۲-  مس سونگون ۲۸ امتیاز
۳- گیتی پسند اصفهان ۲۴ امتیاز
۴- دبیری تبریز ۲۳ امتیاز
۵- شرکت حفاری ۲۱ امتیاز
۶- یاسین پیشرو قم ۱۹ امتیاز
--------------------------------
۱۲- مقاومت البرز ۱۲ امتیاز
۱۳- فرش آرا مشهد ۱۰ امتیاز
۱۴- کاشی نیلو ۷ امتیاز