اعضای باند جعل اسناد ملکی در فردیس دستگیر شدند

اعضای باند جعل اسناد ملکی در فردیس دستگیر شدند

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، سردار عباسعلی محمدیان اظهار کرد: در پی دریافت گزارش‌های مردمی مبنی بر فعالیت فردی در امر جعل اسناد مالکیت در ش

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، سردار عباسعلی محمدیان اظهار کرد: در پی دریافت گزارش‌های مردمی مبنی بر فعالیت فردی در امر جعل اسناد مالکیت در شهرستان فردیس بررسی موضوع در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

ماموران در بررسی‌های تکمیلی مطلع شدند که نامبرده دارای سوابق کیفری متعدد در زمینه جعل اسناد ملکی است که بلافاصله وارد عمل شده و با هماهنگی مقام قضایی نامبرده را در مخفیگاهش دستگیر و در بازرسی از محل زندگی وی تعداد زیادی اسناد ملکی، مهر برجسته دفتر خانه‌ها و ارگان‌های مختلف کشف شد.

متهم پس از انتقال به پلیس آگاهی به جرم خود مبنی بر ۳۰ فقره کلاهبرداری از طعمه‌های خود از طریق جعل اسناد ملکی و فروش آپارتمان و زمین به ارزش ۲۵۰ میلیارد ریال با همدستی پنج نفر دیگر اعتراف کرد.

سردار محمدیان افزود: سایر متهمان در چند عملیات جداگانه دستگیر و برای ادامه تحقیقات به پلیس آگاهی شهرستان فردیس منتقل شدند. در این زمینه تاکنون ۱۵ نفر مالباخته شناسایی شده‌اند.