افراد مسلح یک زندانی را در اهواز فراری دادند

افراد مسلح یک زندانی را در اهواز فراری دادند

اجتماع > اجتماعی - همشهری آنلاین:یک زندانی در مقابل بیمارستان آیت‌الله طالقانی اهواز با حضور چند فرد مسلح فراری داده شد.
اجتماع > اجتماعی - همشهری آنلاین:
یک زندانی در مقابل بیمارستان آیت‌الله طالقانی اهواز با حضور چند فرد مسلح فراری داده شد.

به گزارش ايسنا، رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در تشريح جزئیات حادثه تیراندازی مقابل بیمارستان سوانح و سوختگی آیت الله طالقانی اهواز گفت: حدود ساعت 10 تا 10:30 امروز (15 شهریورماه) یک زندانی که اعزامی از یک زندان بود، با یک آمبولانس به بیمارستان آیت الله طالقانی اهواز منتقل شد. زندانی روبه روی اورژانس بیمارستان از آمبولانس پیاده شده و با ویلچر به سمت بیمارستان برده می شود.

وی افزود: قبل از ورود زندانی به بیمارستان در پیاده رو و پس از این که عرض خیابان را طی می کنند، یک خودرو سواری که حامل چند فرد مسلح نقاب دار بودند، به محل نزدیک شده و این افراد پیاده شده و نگهبان همراه زندانی را تهدید می کنند.

ایدنی ادامه داد: یکی از این افراد مسلح به سمت بیمارستان ظاهرا تیراندازی هوایی می کند و یک نفر دیگر از این افراد مسلح نیز زندانی را فراری می دهد و همگی متواری شده و محل را ترک می کنند. در اثر تیراندازی به سمت داخل اورژانس بیمارستان، تیر به ساق پای یک همکار پزشک اصابت کرد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز عنوان کرد: این افراد به بیمارستان وارد نشدند و تیراندازی در خارج از بیمارستان انجام شد که در پی آن تیر به داخل اورژانس وارد شده و به پزشک که در اورژانس بوده اصابت کرده است.

وی گفت: حال عمومی این پزشک در حال حاضر خوب است و افراد مسلح نیز بلافاصله پس از فراری دادن متهم صحنه را ترک کردند.