برگزاری دوره آموزشی رایگان یک ناشر خارجی در دانشگاههای علوم پزشکی

برگزاری دوره آموزشی رایگان یک ناشر خارجی در دانشگاههای علوم پزشکی

به گزارش خبرنگار مهر، دوره آموزشی رایگان آنلاین Research to Publication یا پژوهش در علوم پزشکی و سلامت توسط ناشر معروف BMJ برگزار می شود. با هماهنگ

به گزارش خبرنگار مهر، دوره آموزشی رایگان آنلاین Research to Publication یا پژوهش در علوم پزشکی و سلامت توسط ناشر معروف BMJ برگزار می شود.

با هماهنگی های صورت گرفته مرکز توسعه و هماهنگی اطلاعات و انتشارات علمی معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت با ناشر BMJ امکان استفاده از دوره آموزشی رایگان آنلاین این ناشر با عنوان Research to Punlication از تاریخ ۲۹ آذرماه ۹۶ به مدت ۶ ماه برای دانشگاه های علوم پزشکی کشور فراهم شد.

این دوره یک برنامه آموزش پژوهش در علوم پزشکی و سلامت، از طراحی تا اجرای پژوهش و انتشار مقاله است که توسط ناشر BMJ و با همکاری و مشارکت دانشگاه کالیفرنیا سانفرانسیسکو University of California, San Francisco (UCSF) طراحی و پیاده سازی شده است.

این دوره شامل ۶ دوره آموزشی با عناوین مختلف پژوهشی و شامل ۲۰۰ ساعت آموزش در ۴۸ موضوع اختصاصی است. مخاطبین این دوره، پژوهشگران، اعضاء هیات علمی، سردبیران و داوران مجلات، کارشناسان پژوهشی و اخلاق و دانشجویان هستند.

محتوای آموزشی هر دوره شامل متن، صفحات و آدرس های اینترنتی و فایل های صوتی و تصویری (فیلم) است. برای شرکت در این دوره، لازم است دانشگاهیان ابتدا از طریق آدرس http://rtop.bmj.com نسبت به ثبت نام در این دوره اقدام و در آن شرکت کنند.