به دنبال ارائه بازی خوب مقابل راه آهن هستیم

به دنبال ارائه بازی خوب مقابل راه آهن هستیم

به گزارش خبرنگار مهر، روز  پنج شنبه سیاوش بختیاری زاده سرمربی تیم استقلال اهواز در نشست خبری دیدار با راه آهن تهران اظهار داشت: تیم راه آهن که تو

به گزارش خبرنگار مهر، روز  پنج شنبه سیاوش بختیاری زاده سرمربی تیم استقلال اهواز در نشست خبری دیدار با راه آهن تهران اظهار داشت: تیم راه آهن که توسط فرهاد کاظمی آماده و راهی مسابقات این فصل شد و هم اکنون نیز مهدی تارتار هدایت این تیم را بر عهده دارد، تیم خوبی است.

وی افزود: قرار بود امروز دیدار تیم های استقلال اهواز و راه آهن تهران برگزار شود اما در حالی که ما بلیط و محل اسکان را بر همین اساس هماهنگ کردیم، این مسابقه با تغییر برنامه فردا برگزار می شود.

بختیاری با اشاره به هدف این تیم برای ارائه یک بازی خوب و تماشاگر پسند ادامه داد: تیم راه آهن تیم خوب و باانگیزه ای است و تمام تلاش ما این است که در بازی فردا، نمایش خوبی را از خود نشان دهیم.

سرمربی استقلال اهواز با اشاره به وجود مشکلات مالی در این تیم گفت: مشکلات مالی در همه باشگاه ها وجود دارد و امروز هم دیدیم که یکی از باشگاه های مطرح به همین منظور جلسه ای را ترتیب داده است.

وی ادامه داد: در این دیدار و پس از رایزنی های انجام شده می توانیم از عادل کلاه کج استفاده کنیم.

گفتنی است هفته هشتم لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور در حالی از امروز کلید می خورد که در یکی از دیدارهای این هفته، تیم راه آهن تهران در ورزشگاه شهدای شهر قدس به مصاف استقلال اهواز می رود.