تیم گلستان به مرحله دوم لیگ برتر کبدی بانوان صعود کرد

تیم گلستان به مرحله دوم لیگ برتر کبدی بانوان صعود کرد

به گزارش خبرنگار مهر، مرحله مقدماتی نهمین دوره مسابقات لیگ برتر کبدی بانوان باشگاه‌های کشور در منطقه یک، بعدازظهر جمعه پس از دو روز رقابت در سالن تختی

به گزارش خبرنگار مهر، مرحله مقدماتی نهمین دوره مسابقات لیگ برتر کبدی بانوان باشگاه‌های کشور در منطقه یک، بعدازظهر جمعه پس از دو روز رقابت در سالن تختی گرگان به پایان رسید.

هشت تیم حاضر در منطقه یک، در دو گروه چهار تیمی به صورت دوره‌ای با یکدیگر رقابت کردند که در گروه (الف) تیم‌های گلستان با سه برد، خراسان رضوی با دو برد و ایلام با یک برد به مرحله دوم راه یافتند و تیم آذربایجان غربی بدون برد از صعود باز ماند.

در گروه (ب) نیز تیم‌های قزوین، کرمانشاه و یزد هر کدام با دو برد راهی مرحله دوم شدند و تیم خوزستان بدون برد نتوانست راهی مرحله بعد شود.

رقابت‌های منطقه دو نیز به میزبانی ساری برگزار شد که از گروه (الف) تیم‌های دانشگاه آزاد، مازندران و کرمان و از گروه (ب) تیم‌های فارس، مرکزی و البرز راهی مرحله دوم شدند.

مرحله دوم رقابت‌های لیگ برتر کبدی بانوان باشگاه‌های کشور با حضور ۱۲ تیم برگزار خواهد شد که هنوز زمان و مکان دقیق آن مشخص نشده است.

لازم به ذکر است؛ نماینده گلستان در فصل گذشته رقابت‌های لیگ برتر کبدی بانوان باشگاه‌های کشور عنوان قهرمانی را کسب کرد و تیم تهران نایب قهرمان شد، همچنین تیم‌های اصفهان و کرمانشاه به طور مشترک به مقام سوم دست یافتند.