ثابت‌قدمی اینترنشنال؛ وقتی شرح وظایف شبکه تروریستی تغییر می کند

ثابت‌قدمی اینترنشنال؛ وقتی شرح وظایف شبکه تروریستی تغییر می کند

به گزارش همشهری آنلاین، روزنامه ایران نوشت: شبکه‌ای که در سال ۱۴۰۱ از تروریسم خیابانی در ایران حمایت می‌کرد، حالا در حمایت از تروریسم صهیونیستی، سرکوب

به گزارش همشهری آنلاین، روزنامه ایران نوشت: شبکه‌ای که در سال ۱۴۰۱ از تروریسم خیابانی در ایران حمایت می‌کرد، حالا در حمایت از تروریسم صهیونیستی، سرکوب دانشجویان معترض امریکایی را توجیه می‌کند.

در روزهای اخیر دانشگاه‌های امریکا به صحنه اعتراض دانشجویان نسبت به نسل‌کشی مردم فلسطین توسط رژیم صهیونیستی تبدیل شده است. در مقابل پلیس امریکا نیز با ورود به صحن دانشگاه‌ها، پس از ضرب و شتم دانشجویان، آنها را بازداشت می‌کند. طبق آمار رسانه‌های امریکایی، تاکنون بیش از ۶۰۰ نفر از دانشجویان معترض به جنایات رژیم صهیونیستی توسط نیروهای پلیس بازداشت شده‌اند.

در چنین شرایطی شرح وظایف شبکه تروریستی اینترنشنال نیز تغییر کرده و توجیه سرکوب دانشجویان ضدصهیونیست توسط پلیس امریکا در دستور کار این شبکه وابسته به اسرائیل قرار گرفته است. کارشناسان اینترنشنال با متهم کردن دانشجویان معترض به یهودی‌ستیزی، مدعی هستند که اقدام پلیس در ورود به دانشگاه‌ها و بازداشت خشن دانشجویان کار درستی بوده است.

آنها همچنین از پلیس امریکا می‌خواهند که با قوت بیشتری دانشجویان را سرکوب کند! این در حالی است که در جریان اغتشاشات پاییز ۱۴۰۱ در ایران، شبکه اینترنشنال از جمله رسانه‌هایی بود که مردم را دعوت به ایجاد آشوب و اعمال خشونت علیه نیروهای پلیس می‌کرد. این شبکه همچنین با حمایت از تجزیه‌طلبی و تروریسم گروهک‌های مسلح، خط براندازی جمهوری اسلامی را دنبال می‌کرد.