دستگیری سارقان بار پیک موتوری

دستگیری سارقان بار پیک موتوری

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ ضرغام آذین گفت: روز گذشته یکی ازشهروندان به معاونت تجسس کلانتری مراجعه کرد و بیان داشت فردی ناشناس طی تماس تلفنی خرید یک

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ ضرغام آذین گفت: روز گذشته یکی ازشهروندان به معاونت تجسس کلانتری مراجعه کرد و بیان داشت فردی ناشناس طی تماس تلفنی خرید یک دستگاه گوشی آیفون ۸ را سفارش داد و تقاضا کرد گوشی توسط پیک موتوری به آدرس وی ارسال شود و وجه آنرا پس از تحویل پرداخت نماید.

پس از ارسال گوشی سفارشی توسط پیک موتوری به آدرس اعلامی در محل ناگهان چند نفر ناشناس با حمله و ضرب و شتم پیک موتوری با سرقت گوشی از صحنه متواری شدند.

تیمی از عوامل تجسس به جهت تحقیقات و بررسی و شناسایی سارقان به محل اعزام شدند و با استفاده از شیوه و شگردهای پلیسی موفق به شناسایی و دستگیری دونفر از سارقان در مخفیگاه شان شدند که با انتقال متهمین به کلانتری در مواجهه حضوری از سوی مالباخته شناسایی شدند.

متهمان اعتراف کردند که ابتدا پس از شناسایی مراکز فروش تلفن همراه و سفارش خرید آدرس و مکان های خلوت را به جهت تحویل گوشی معرفی که با حضور پیک موتوری پس از ضرب و شتم وی گوشی را به سرقت می بردند.

سرهنگ آذین به متصدیان صنوف تاکید کرد برای پیشگیری از قربانی شدن در برابر این نوع جرائم به توصیه های پلیس توجه کنند.