سازمان انرژی اتمی ایران  درگذشت «رضا مقدسی» را تسلیت گفت

سازمان انرژی اتمی ایران درگذشت «رضا مقدسی» را تسلیت گفت

به گزارش خبرگزاری مهر، سازمان انرژی اتمی ایران بمناسبت درگذشت زنده یاد رضا مقدسی پیام تسلیتی صادر کرد. متن پیام به شرح زیر است: «بازگشت همه به س

به گزارش خبرگزاری مهر، سازمان انرژی اتمی ایران بمناسبت درگذشت زنده یاد رضا مقدسی پیام تسلیتی صادر کرد.

متن پیام به شرح زیر است:

«بازگشت همه به سوی اوست»

با نهایت تأثر و تألم باخبر شدیم رضا مقدسی، پیشکسوت و فعال رسانه ای پس از تحمل بیماری، دار فانی را وداع گفته و به سوی معبود شتافته است. شادروان مقدسی، به اقرار بسیاری از فعالان رسانه ای فردی ارزشی و ولایتمدار، مدیر و متعهد بوده که در حوزه فعالیت های رسانه ای، مدیریت و روابط عمومی مجاهدت و اهتمام زیادی ورزیده است. انسانی والا که کیفیت عمر را معنا نموده و در سالیان کوتاه زندگی بر زمین، در هر حوزه ای که مسئولیت داشته، شخصیتی موثر و شایسته از خویش بروز داده است. این اثر و شایستگی زمانی بیشتر هویدا می شود که در می یابیم ایشان 30 سال در راستای آگاه سازی و ارتقاء آگاهی عموم جامعه فعالیت نموده است.

آنچه در نعمت و نقمت زیبنده بندگان است شکر و شکیبایی است، شکر در مقام بندگی و راضی بودن به رضای حق تعالی. این ضایعه بزرگ را به جامعه رسانه ای کشور، بویژه خانواده محترم ایشان تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای آن مرحوم علو درجات و رحمت واسعه، و برای بازماندگان صبر و اجر مسئلت می کنیم. روحش شاد و یادش گرامی.

اداره کل دیپلماسی عمومی و اطلاع رسانی
سازمان انرژی اتمی ایران