صدمات داخلی را با عزت بیرونی عوض نمی‌کنیم پورکیانی: تعطیلی لیگ مشکلی برایمان به وجود نمی‌آورد/ در اردوهای بعد تیم ملی نماینده خواهیم داشت

صدمات داخلی را با عزت بیرونی عوض نمی‌کنیم پورکیانی: تعطیلی لیگ مشکلی برایمان به وجود نمی‌آورد/ در اردوهای بعد تیم ملی نماینده خواهیم داشت

علی پورکیانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد وضعیت استقلال خوزستان گفت: بعد از دیدار مقابل تراکتورسازی تمرینات تیم تعطیل شد و از ام
علی پورکیانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد وضعیت استقلال خوزستان گفت: بعد از دیدار مقابل تراکتورسازی تمرینات تیم تعطیل شد و از امروز کارمان را با حضور در زمین اختصاصی تیم آغاز می‌کنیم. عبدالله ویسی اگر درخواست و برنامه‌ اردویی داشته باشد فردا به ما اعلام می‌کند.

وی افزود: شرایط تیم بسیار خوب است و روز پنج‌شنبه در اولین دیدار دوستانه به مصاف تیم جنوب شیبان می‌رویم. خوشبختانه روند تیم بسیار خوب است و مشکل خاصی نداریم.

قائم مقام باشگاه استقلال خوزستان در ارتباط با اینکه آیا تعطیلی لیگ روند نتیجه‌گیری این تیم را دچار مشکل نمی‌کند، اظهار داشت: تابع مقررات سازمان لیگ هستیم. برنامه‌های برون مرزی دست ما نیست. اولویت اول باشگاه استقلال خوزستان تیم ملی بزرگسالان است و بر افراشتن پرچم جمهوری اسلامی از هر چیزی مهمتر است. باید همگام با یکدیگر باشیم صدمات داخلی را با عزت بیرونی عوض نمی‌کنیم. تیم ملی متعلق به کل ایران است و همه باید در خدمت آن باشیم.

وی در مورد اینکه چرا تیمشان در اردوی پیش رو نماینده‌ای نداشته است، خاطرنشان کرد: ان‌شاالله در اردوهای بعدی تیم ملی ما هم نماینده خواهیم داشت. بازیکنان فعلی که در اردوی تیم ملی هستند نماینده‌های کل کشور ایران هستند.

پورکیانی در مورد اینکه آیا بازیکنان خارجی این تیم به مسافرت رفتند،‌اظهار داشت‌: با توجه به اینکه تمرینات برای روزهای کوتاهی تعطیل شده بود نه بازیکنان خارجی و نه مربی بدنساز ما به کشورهای خود بازنگشتند. آنها در ایران هستند و از امروز کار خود را آغاز می‌کنند.

وی در پایان گفت: از مسئولان باشگاه و تمام کادر اجرایی استقلال خوزستان تشکر می‌کنم همچنین جا دارد از هواداران خوب تیم‌مان تشکر ویژه‌ای داشته باشم.

انتهای پیام/ی