لزوم حمایت از تیم کشتی آزاد امید/ باید به کادر فنی زمان داد

لزوم حمایت از تیم کشتی آزاد امید/ باید به کادر فنی زمان داد

علی اکبر حیدری در گفتگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه تیم کشتی آزاد امید می توانست نتایج بهتری در رقابتهای جهان کسب کند، اظهار داشت: تیم امید فرصت چند

علی اکبر حیدری در گفتگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه تیم کشتی آزاد امید می توانست نتایج بهتری در رقابتهای جهان کسب کند، اظهار داشت: تیم امید فرصت چندانی برای حضور در رقابتهای جهانی نداشت و کادر فنی با تمام تلاش و توان خود سعی کرد در عرض دو ماه با برگزاری سه اردو، آزادکاران جوان را مهیای این مسابقات کند.

وی تصریح کرد: طبیعتا تیم های برتر این مسابقات زمان و فرصت خوبی برای تدارک و آماده سازی داشتند و از این نظر چند گام از ایران جلوتر بودند. به هر حال تیم ما نیز با یک طلا و دو برنز توانست نتیجه نسبتا خوبی بگیرد که اگر علیرضا کریمی به مشکل نمی خورد، یک طلای دیگر هم در امتیازات محسوب می شد و ما به رده سوم تیمی جهان صعود می کردیم.

پیشکسوت کشتی ایران افزود: علیرضا رضایی باید بیش از این مورد حمایت قرار گیرد چراکه او در شرایطی مسئولیت تیم امید را بر عهده گرفت که بسیاری از مربیان از قبول این مسئولیت امتناع کردند. رضایی نشان داد با عشق و علاقه واقعی به رشد کشتی ایران می اندیشد و ثابت کرد عضو مورد احترام و بزرگی از خانواده کشتی است.

حیدری در پایان خاطر نشان کرد: رضایی و مربیان کادر فنی همچنان باید مورد حمایت قرار گیرند چراکه این تیم می تواند با اردوهای بیشتر و تدارکات کافی به یک تیم «ششدانگ» و مدعی در عرصه آسیا و جهان بدل شود.