معرفی شرکت خرید و فروش قطعات آسانسور و پله‌برقی در ایران

معرفی شرکت خرید و فروش قطعات آسانسور و پله‌برقی در ایران

امروزه با پیشرفت تکنولوژی، ساخت و سازها به شکل وسیعی گسترش یافته است. کافیست هم‌اکنون از خانه خود خارج شده و به محیط‌های شلوغ در شهرتان بروید تا میزان

امروزه با پیشرفت تکنولوژی، ساخت و سازها به شکل وسیعی گسترش یافته است. کافیست هم‌اکنون از خانه خود خارج شده و به محیط‌های شلوغ در شهرتان بروید تا میزان ساختمان‌هایی که دارای طبقات زیادی هستند را مشاهده کنید. چنین آپارتمان‌هایی به دلیل طبقات زیاد، دارای یک ویژگی مثبت و یکسان بوده که بهره‌مندی از آسانسور است. آسانسور باعث شده حرکت در میان طبقات به شکل آسانی انجام گیرد و افراد و وسایل به سهولت هرچه‌تمام‌تر و بدون نیاز به زحمت جابه‌جا شوند. در چنین حالتی برخورداری از یک آسانسور با کیفیت که ایمنی مسافران را تأمین و سهولت حرکت را گسترش دهد، بسیار حائز اهمیت است.

در اولیفت شاهد پکیج‌های‌ آسانسور حرفه‌ای هستیم و می‌توانیم با اطمینان این برند را برای استفاده از این محصول انتخاب کنیم. همچنین اولیفت علاوه بر آسانسور، از صفر تا صد طراحی و اجرای پله‌برقی نیز همراه مشتریان خود است.

اولیفت دپارتمان تخصصی آسانسورهای گیرلس و پکیج

اولیفت یکی از شرکت های پیشرو در زمینه آسانسور و پله برقی است. وجود متخصصین فنی و حرفه ای در مجموعه اولیفت سبب شده که با توجه به شرایط و نیاز مشتری، بهترین پکیج آسانسور را برای او در نظر بگیرند.

طراحی آسانسورهای پکیج، اولیفت را متمایز می کند؛ پکیج آسانسور space plus مزایای زیادی دارد. این محصول همه ویژگی‌های یک محصول با کیفیت و به‌روز را دارد و استفاده از حداقل فضای Overhead ، با ارتفاع 3.80 متری در پکیج های آسانسور سبب شده تا برخی مشتریان نگران فضای کم در ساختمان نباشند.

از ویژگی های ظاهری این پکیج می توان به ظاهر زیبا و مدرن آن اشاره کرد، همچنین کیفیت قطعات و کارکرد هر قطعه در نوع خود بی‌نظیر است. استفاده از موتور گیرلس ژیندا در این سازه ویژگی است که سرعت و قدرت آن را تحت تاثیر قرار داده است. تابلو فرمان آرکل به دلیل قدرت بالا در فرمان پذیری و اجرای دستورات در این پکیج استفاده شده است.

همچنین طراحی کابین این محصول هم بسیار زیباست و در کوچک‌ترین مکان ممکن بیشترین فضا را در اختیار کاربران می‌گذارد. علاوه بر اینها سیستم تعلیق به‌کار رفته در این پکیج عمل‌کردی عالی با دقتی بالا دارد.

از دیگر ویژگی های اولیفت، همراهی با مشتریان از طراحی تا نصب و اجراست؛ طراحانی خبره و حرفه‌ای حضور دارند تا به صورت تخصصی و از ابتدا، کار نظارت و طراحی این محصولات را انجام دهند. در واقع برای بهره‌مندی از کیفیت بالا، کارشناسان اولیفت از ابتدا تا انتهای کار در کنار شما هستند تا بتوانند تجربه استفاده از یک محصول با کیفیت و ایدئال را به شما هدیه دهند.

اولیفت اولین دپارتمان تخصصی آسانسور گیرلس، پکیج و پله برقی است؛ یکی از شرکت‌های با سابقه و فعال در این زمینه که توانسته با ارائه خدمات با کیفیت و تخصصی نظر همگان را جلب کند. پکیج‌های آسانسور بدون موتورخانه اولیفت از محصولات جدید در بازار است که با بهبود طراحی تنها بخشی از خدمات اولیفت است.

متخصصین این امر به خوبی به وظیفه خود آگاه هستند و چنین حس مسئولیت‌پذیری، باعث شده است یک مجموعه قوی و تخصصی از دل این مجموعه ایجاد شود.

یکی از ویژگی‌های شاخصی که در محصولات اولیفت مشاهده می‌کنید، کیفیت بالای قطعات این مجموعه است. علاوه بر محصولات تولیدی، اولیفت نمایندگی بهترین برندهای خارجی از جمله آرکل، ژیندا، فوجی، دایناتک، جنتا و … را دارد. تمام تلاش این مجموعه فراهم کردن محصولات با حداکثر کیفیت و حداقل قیمت است. علاوه بر این شما می‌توانید به راحتی خدمات پس از فروش این محصولات را از اولیفت دریافت کنید؛ بنابراین هیچ نگرانی بابت خرابی قطعات ندارید و به آسانی می‌توانید قطعه جدید را جایگزین قطعه معیوب کنید.

از صفر تا صد پله برقی با اولیفت

علاوه بر آسانسور، اولیفت در زمینه اجرا و نصب پله‌برقی نیز فعالیت دارد. پله برقی های فوجی، اسجک و ژیندا محصولاتی با کیفیت و همگام با استانداردهای روز دنیا هستند که کاربران می‌توانند با اطمینان کامل نسبت به سفارش و استفاده از پله‌برقی توسط این مجموعه، اقدام کنند.

اولیفت نمایندگی انحصاری پله‌برقی فوجی را در ایران به عهده دارد. کارشناسان اولیفت با تجربه و دانش بالا پله‌برقی را نصب و به صورت کامل آن را اجرا می‌کنند. شما می‌توانید با خیال راحت این محصول را سفارش داده و پس از نصب آن نیز از خدمات پس از فروش اولیفت بهره‌مند شوید.

اجرای آسانسور گیرلس و پکیج

آسانسور یک وسیله حمل و نقل عمومی محسوب می‌شود که در اماکن شلوغ و طبقاتی مورد استفاده قرار می‌گیرد. استفاده از یک آسانسور با کیفیت و مناسب، باعث می‌شود تا علاوه بر راحتی و سهولت استفاده، در بلند مدت هزینه‌های کمتری بابت خرابی و معیوب‌شدن قطعات پرداخت شود.

تابلو فرمان‌ها چه نقشی در آسانسور دارند؟

تابلو فرمان‌ها از جمله قطعات مهم و کاربردی آسانسور به حساب می‌آیند، در واقع تابلو فرمان برای بخش مربوط به کنترل‌پذیری و همچنین برنامه‌ریزی آسانسور استفاده می‌شود.

تابلو فرمان قطعه‌ای مهم و حیاتی در آسانسور است که ظرفیت، تعداد توقف، قدرت موتور و سایر موارد آسانسور بوسیله آن انتخاب می‌شود.

تابلو فرمان آسانسور معمولا درون موتورخانه قرار دارد. نحوه عملکرد آن بدین صورت است که یک تراول کابل به کابین آسانسور وصل می‌شود و دستوراتی که از طریق فشردن کلید توسط افراد انجام می‌شود را پردازش کرده و آن را مطابق نیاز مسافر، اعمال می‌کند.

طراحی و ساخت تابلو فرمان از اهمیت بالایی برخوردار است؛ اولیفت توانایی بالایی در ساخت و طراحی تابلو فرمان دارد و همین امر سبب شده تا انتظارات خریداران را برآورده کند.

همچنین از جمله قطعات کاربردی که در بدنه آسانسور به کار می‌رود، ریل آسانسور است. این قطعه که تضمین‌کننده امنیت مسافرین است، باید به شکلی صحیح نصب و اجرا شود. این قطعات از جنس‌های فولادی ساخته می‌شوند و به شکل خطی در محصول به کار می‌روند. طول ریل نصب‌شده در آسانسور به ارتفاع چاه و تعداد طبقاتی که در مکان مورد نظر وجود دارد، بستگی دارد.

اولیفت از طراحی تا نصب و اجرای آسانسور همراه شماست!

اگر به دنبال یک خرید خوب، به صرفه و ایمن هستید توصیه ما به شما خرید از اولیفت است. سابقه درخشان اولیفت در طراحی و تولید انواع پکیج آسانسور باعث شده تا این شرکت پیش‌رو در زمینه طراحی و تولید تخصصی انواع پکیج آسانسور باشد.

برای ثبت سفارش، می‌توانید به سایت این مجموعه به آدرس Oliftco.com بروید و به راحتی سفارش خود را ثبت کنید. همچنین شما می‌توانید از طریق تماس با شماره ۹۱۰۰۴۰۰۹-۰۲۱ یا حضور در شرکت این مجموعه به آدرس تهران، میدان فتح، بزرگراه فتح شرقی به غربی، مجتمع آسانسور شهر یاران، طبقه همکف، واحد ۱۳ سفارش خود را توسط تیم اولیفت ثبت کنید.