نویتکس و پرسپولیس؛ یک تیم تمیز

نویتکس و پرسپولیس؛ یک تیم تمیز

برند نویتکس، سید جلال حسینی، پرافتخارترین بازیکن لیگ برتر خلیج فارس، با سابقه 9 قهرمانی را به‌عنوان سفیر برند خود معرفی کرده و این‌بار به‌عنوان حامی م

برند نویتکس، سید جلال حسینی، پرافتخارترین بازیکن لیگ برتر خلیج فارس، با سابقه 9 قهرمانی را به‌عنوان سفیر برند خود معرفی کرده و این‌بار به‌عنوان حامی مالی در نیم‌فصل آینده همراه پرسپولیس خواهد بود.

نویتکس؛ یک تیم تمیز

نویتکس با شعار «یک تیم تمیز»، تمرکز ویژه‌ای بر محصولات شوینده خود داشته و سعی دارد دسترسی عموم مردم ایران را به بهداشت و زیبایی افزایش دهد. در محصولات این برند از تکنولوژی‌های ODour Guard و HE بهره برده شده که به‌ترتیب برای از بین بردن بوی بد لباس‌ها و شست‌وشوی سریع و راحت‌تر آن‌ها به کار می‌روند.

از محصولات این برند می‌توان به شوینده‌های خانگی، محصولات بهداشتی و محصولات مراقبت از پارچه اشاره کرد. مایع لباسشویی جنرال، نرم‌کننده حوله و لباس، پاک‌کننده چندمنظوره، مایع لباسشویی، انواع مایع دستشویی، مایع تیره‌شوی و غیره، از پرطرفدارترین محصولات نویتکس به‌شمار می‌آیند.

نویتکس؛ حامی مالی پرسپولیس

باشگاه فوتبال پرسپولیس، قهرمان 15 دوره لیگ فوتبال ایران، برنده 7 دوره قهرمانی جام حذفی و 5 قهرمانی در سوپرجام حذفی تهران شده است. این باشگاه پرافتخار فوتبالی را می‌توان از پرطرفدارترین و محبوب‌ترین باشگاه‌ها در ایران دانست.

در نیم‌فصل آینده که شامل لیگ برتر و جام حذفی در 1402-1403 خواهد شد، برند نویتکس به‌عنوان حامی مالی همراه تیم پرسپولیس خواهد بود. طی این قرارداد نام نویتکس به مدت یک نیم‌فصل بر روی کیت‌های سرخ‌پوشان ثبت خواهد شد.