هوشیاری رهبری و بصیرت مردم توطئه‌های دشمنان را خنثی کرده است

هوشیاری رهبری و بصیرت مردم توطئه‌های دشمنان را خنثی کرده است

به گزارش خبرنگار مهر، امیر سرتیپ محمد اکرمی نیا ظهر چهارشنبه در همایش سیاسی فرماندهان و مسئولان سیاسی نیروهای مسلح سمنان به مناسبت دهه فجر ضمن بیان ای

به گزارش خبرنگار مهر، امیر سرتیپ محمد اکرمی نیا ظهر چهارشنبه در همایش سیاسی فرماندهان و مسئولان سیاسی نیروهای مسلح سمنان به مناسبت دهه فجر ضمن بیان اینکه دشمنان در طول چهار دهه انقلاب اسلامی اهداف کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلندمدت بسیاری ازجمله توطئه، اغتشاش، بی‌نظمی، سرنگونی نظام و ... را در سر می‌پرورانند، تأکید کرد: هوشیاری رهبر معظم انقلاب اسلامی و بصیرت مردم توطئه‌های دشمنان را خنثی کرده است.

وی افزود: ایجاد ناامنی در داخل کشور یکی از اهداف کوتاه متن دشمنان است که به دست عوامل خودفروخته و سلطنت‌طلبان همواره در این چهل سال برنامه‌ریزی‌شده که نمونه بارز آن اغتشاشان ماه گذشته در کشور بود که به حمدالله با درایت رهبری معظم انقلاب اسلامی و بصیرت مردمی خنثی شد.

نقشه های دشمنان همواره خنثی شده است

معاون سیاسی سازمان عقیدتی سیاسی آجا، بابیان اینکه وقتی نقشه یک بیگانه در قبال مملکتی در کمتر از یک هفته خنثی می‌شود، این بدان معنی است که مردم آن کشور بصیرت و دشمن‌شناسی را به‌خوبی معنی کرده‌اند، تأکید داشت: مردم ما با حضور همیشگی‌شان درصحنه نشان دادند که یاس دشمنان تنها فایده توطئه‌هایشان است که به خودشان بازمی‌گردد.

اکرمی نیا با اشاره به اهداف میان‌مدت دشمنان در قبال ایران اسلامی، گفت: شرایط اقتصادی و بن‌بست معیشتی در زمره این اهداف دشمنان است که قصد دارند مردم ما را با مسائلی مانند تحریم به‌زانو دربیاورند اما ملت ما با عزم راسخی که دارند نشان دادند که هیچ‌چیز بر آن‌ها اثر نخواهد کرد.

وی افزود: مردم ما با حضور همیشگی‌شان درصحنه‌های مختلف و با بهره‌گیری از ظرفیت جوانان مومن و انقلابی در حوزه‌های دفاعی، نظامی، پزشکی، فناوری و ده‌ها مورد دیگر، همیشه در برابر توطئه‌های دشمنان سرافراز بوده‌اند.

براندازی نظام هدف غایی دشمنان ملت ایران

معاون سیاسی سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران، تأکید کرد: براندازی نظام اسلامی هدف غایی و بلندمدت دشمنانی ملت ایران است که چهار دهه عناد را با ایران اسلامی به‌مثابه پیشتاز کشورهای جهان اسلام، به کار بسته و خوشبختانه با بصیرت مردمی هر بار از این عرصه ناموفق بیرون آمده است.

اکرمی نیا همچنین به حضور مردم ایران اسلامی درصحنه راهپیمایی ۲۲ بهمن نیز اشاره کرد و بیان داشت: هرسال دشمنان به دنبال توطئه‌چینی علیه ایران اسلامی هستند اما به‌یک‌باره این توطئه ها با یک حضور میلیونی به یاس بدل می شود.