گسترش از داوری ها ضربه خورده است/انتقاد از تعطیلی های زیاد لیگ

گسترش از داوری ها ضربه خورده است/انتقاد از تعطیلی های زیاد لیگ

به گزارش خبرنگار مهر، فراز کمالوند عصر پنج شنبه در نشست خبری قبل از بازی دو تیم گسترش فولاد تبریز و نفت تهران با اشاره به اینکه مسئولان داوری اذعان می

به گزارش خبرنگار مهر، فراز کمالوند عصر پنج شنبه در نشست خبری قبل از بازی دو تیم گسترش فولاد تبریز و نفت تهران با اشاره به اینکه مسئولان داوری اذعان می کنند که گسترش فولاد بیشترین ضربه را از داوری ها دیده است، ادامه داد: در بازی با سیاه جامگان و نیز استقلال تهران سه پنالتی برای گسترش فولاد گرفته نشد که اگر گرفته می شد سرنوشت تیم ها هم اکنون این نبود و تغییرات زیادی را شاهد می شدیم.

کمالوند با بیان اینکه در نیم فصل دوم تعداد بازی های خانگی ما بیشتر است، گفت: می توانیم در ادامه مسابقات با کسب امتیازات لازم رده خود را در جدول بهبود ببخشیم و هواداران را از تیممان راضی کنیم.

وی سپس با انتقاد از تعطیلی های زیاد لیگ گفت: این تعطیلات به تیم ها ضربه می زند و ممکن است کیفیت کار خود تیم ملی را نیز پایین بیاورد بدون شک این تعطیلات از نظر سلامت و درآمد به باشگاه ها ضربه می زند.

سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز در خصوص غایبان تیمش نیز دربرابر تیم نفت تهران گفت: سید محسن حسینی، مهدی کیانی و درویشی برای بازی فردا غایب هستند و بقیه بازیکنان را برای بازی فردا در اختیار داریم.