امیر تتلو در زندان توبه کرد + جزئیات

امیر تتلو در زندان توبه کرد + جزئیات

به گزارش همشهری آنلاین الهام رحیمی فرد می‌گوید: بنده براساس عناوین اتهامی که در پرونده مطرح بود از ایشان - امیر تتلو - دفاع کرده‌ام. بعضی از عناوین ات

به گزارش همشهری آنلاین الهام رحیمی فرد می‌گوید: بنده براساس عناوین اتهامی که در پرونده مطرح بود از ایشان - امیر تتلو - دفاع کرده‌ام. بعضی از عناوین اتهامی جای دفاع بیشتری داشتند که زمان کافی برای دفاع داشتیم. در برخی از اتهام‌ها نیز مسئله ندامت و توبه مطرح بود که موکلم از همان ابتدا توبه کرده و اظهار ندامت کرده بود و به همین دلیل با توجه به توبه او، دفاعیات به طریق دیگری انجام شد.

این وکیل ادامه داد: به‌طور کلی در برابر هر عنوان اتهامی که مطرح شده بود، دفاعیاتم را مطرح کردم و موکلم نیز در این جلسه به‌صورت جمع‌بندی و هم براساس هر عنوان اتهامی از خودش دفاع کرد. در برخی از اتهامات موکلم، بحث اهانت مطرح بود؛ این در حالی بود که برخی از آنها اصلا از سوی موکلم انجام نشده بود، بلکه مطالبی بود که در پیج‌های فیک و منتسب به موکلم منتشر شده بود. در جلسه دادگاه، موکلم توضیح داد که مدت‌هاست صفحه‌ای در اینستاگرام ندارد و فعالیت مجازی‌اش در یوتیوب بوده است؛ حتی در جاهایی تلاش کرد ثابت کند که صفحه اینستاگرامی موردنظر اصلا متعلق به او نبوده است.

جزئیات بیشتری از گفت و گو با وکیل امیرتتلو را اینجا بخوانید: امیر تتلو در زندان قرآن و نهج‌البلاغه می‌خوانَد | او تمام ‌ماه رمضان را روزه گرفت و برنامه محفل که در شب‌های ‌ماه رمضان پخش می‌شد را نگاه کرد!