بسکتبال گرگان برنده واقعی بود/انتظاری از رئیس بعدی فدراسیون ندارم

بسکتبال گرگان برنده واقعی بود/انتظاری از رئیس بعدی فدراسیون ندارم

به گزارش خبرنگار مهر، مهران حاتمی شامگاه پنجشنبه پس از پیروزی تیم بسکتبال شهرداری تبریز بر تیم یس آل گرگان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: خوشحالم که زحما

به گزارش خبرنگار مهر، مهران حاتمی شامگاه پنجشنبه پس از پیروزی تیم بسکتبال شهرداری تبریز بر تیم یس آل گرگان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: خوشحالم که زحمات بازیکنانم به ثمر نشست و نماینده تبریز برای اولین بار در جمع چهار تیم برتر لیگ برتر بسکتبال قرار گرفت.

حاتمی با بیان اینکه حضور در فینال حق بازیکنان ما است، گفت: امیدوارم این روند ادامه داشته باشد و شهرداری راهی مرحله نهایی شود.

وی در مورد عملکرد نه چندان مطلوب تیم یس آل در این بازی بیان کرد: زمانی که یک تیم دو بازی قبلی را واگذار کرده باشد برای جبران آن نتایج کار بسیار سختی در پیش دارد اما به نظرم بسکتبال گرگان برنده واقعی بود زیرا از بازیکنان بومی و جوان شهر خودشان استفاده کردند.

سرمربی تیم شهرداری تبریز خاطرنشان کرد: بسکتبال گرگان امسال چهرهای جدیدی را به کشور معرفی کرد که برای آینده بسکتبال این شهر بسیار مفید خواهد بود.

حاتمی افزود: بسکتبال در گرگان جایگاه ویژه تری نسبت به سایر شهرها دارد و من همیشه به آن احترام می گذارم. امیدوارم سایر شهرها هم در بسکتبال از گرگان الگو بگیرند.

وی در خصوص انتخاب پیش روی فدراسیون بسکتبال اظهار کرد: من به شخصه انتظاری از کسی ندارم اما امیدوارم رئیس بعدی فدراسیون از نظر مدیریتی و مالی وضعیت خوبی داشته باشد و چرخ بسکتبال را به خوبی بچرخاند.

حاتمی تصریح کرد: بسکتبال ایران باید به جایگاهی برسد که هیچگاه نتوانیم چهار تیم بالای جدول را حدس بزنیم.

لازم به ذکر است تیم شهرداری تبریز در سومین بازی مرحله نخست رقابت های پلی آف لیگ برتر بسکتبال در گرگان با نتیجه ۹۹ بر ۶۴ بر یس آل غلبه کرد و راهی مرحله نیمه نهایی شد.