بعد از راکتور اراک می‌خواهند قلب مدارس را بتن بریزند

بعد از راکتور اراک می‌خواهند قلب مدارس را بتن بریزند

علیرضا فیروزی نایب رئیس کنگره ملی آینده سازان انقلاب اسلامی در گفت وگو با خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، با انتقاد از تصویب لایحه پروتکل اختیاری
علیرضا فیروزی نایب رئیس کنگره ملی آینده سازان انقلاب اسلامی در گفت وگو با خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، با انتقاد از تصویب لایحه پروتکل اختیاری کنوانسیون حقوق کودک در مورد به کارگیری کودکان در منازعه مسلحانه در کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس، تصویب این لایحه در مجلس را برابر با حذف بسیج دانش آموزی دانست و گفت: نمایندگان مجلس باید نسبت به بند بند این پروتکل دقت داشته باشند، زیرا دشمن امروز گستاخ تر شده و بعد از بتن ریختن در قلب راکتور اراک ، امروز قلب مدارس را نیز نشانه رفته است.

وی با اشاره به نقش دانش آموزان در 8 سال دفاع مقدس افزود: در زمان جنگ، 36 هزار دانش آموز به مقام والای شهادت نائل آمدند و با حذف بسیج دانش آموزی، به خون این شهدای والا مقام خیانت خواهد شد.

نایب رئیس کنگره بسیج دانش آموزی کشور همچنین نگرانی های سازمان ملل را دروغی بزرگ دانست و گفت: کسانی که فریاد حمایت از حقوق کودک می دهند چگونه خودشان در یمن، فلسطین و سوریه کودکان را جلوی چشمان والدینشان قتل عام می کنند. در کشور خودمان نیز همین مدعیان دروغین حقوق کوکان ، در 8 سال دفاع مقدس مدارس بسیاری را بمباران کردند.

فیروزی با بیان اینکه بسیج دانش آموزی نهادی غیر نظامی بوده که تمام تلاشش پاسداری از ارزش های انقلاب اسلامی و مرکز مراجعه میلیون ها دانش آموز ارزشی در مدارس است، تصریح کرد: این نهاد مقدس را نباید با اسرائیل کودک کش و آمریکای جهانخوار مقایسه نمود و باید روز به روز بر ارتقاء و پیشرفت آن تلاش کرد.

انتهای پیام/

http://fna.ir/AEMXBV