سری جدید برنامه «بچه‌های مردم» روی آنتن می‌رود

سری جدید برنامه «بچه‌های مردم» روی آنتن می‌رود

به گزارش خبرگزاری فارس، همزمان با میلاد امام رضا (ع) برنامه «بچه های مردم» به تهیه کنندگی و کارگردانی مجتبی احمدی در حوزه تخصصی نوجوان و ا
به گزارش خبرگزاری فارس، همزمان با میلاد امام رضا (ع) برنامه «بچه های مردم» به تهیه کنندگی و کارگردانی مجتبی احمدی در حوزه تخصصی نوجوان و البته گاهی هم کلام با خانواده ها از شبکه یک سیما پخش می شود.

این برنامه که سال گذشته در 70 قسمت با تنوع در بخش های مختلف نمایش و گزارش و مهمان و کارشناس و مسابقات و.... پخش می شد، در فصل جدید با تغیرات مفصلی در سبک و سیاق اجرا و دکور و آیتم ها باز هم در هفتاد قسمت (فعلا روزهای فرد حوالی ساعت 17) روی آنتن شبکه یک خواهد رفت.

احمدی درباره این برنامه گفت: با تمهیداتی که از سوی مدیران محترم شبکه یک سیما آقای برازش مدیر محترم شبکه، آقای اخوان قائم مقام محترم و آقای هاشمی فرا مدیر پخش شبکه در خصوص راه اندازی فصل جدید برنامه اتخاذ شد به دنبال طرح و نقشه ای برای ایجاد راهکاری مرتبط با این روزهای نوجوان ایرانی بودیم و با پشتیبانی و حمایت شرکت اول مارکت در بحث تولید و پخش برنامه با محتوایی به روز و با لحنی مفرح هم زمان با سال روز مبارک و معطر میلاد ضامن آهو امام رضا (ع)
می رویم تا به برکت این روز عزیز ، هم کلام و همدل با نوجوانان وطن با او همدل و همراه شویم تا حرف هایش را بزند ، دغدغه هایش را مطرح کنیم و برای ناگفته هایش فرصت کلام و گفت و شنود باشیم.

کارگردان هنری «بچه های مردم» گفت: در فصل جدید آیتم های مختلفی خواهیم داشت که به مرور به برنامه اضافه خواهد شد.

وی افزود: محیا اسناوندی مجری بخش های دخترانه و سهیل بابایی به عنوان بازیگر آیتم ها همراه ما خواهد بود. حتما در بحث اجرا افراد جدیدی با ما در ادامه همراه خواهند بود. حسین تورنگ کارگردانی آیتم ها را برعهده خواهد داشت، صدای رضا صادقی در تیتراژ پایانی کماکان امضای برنامه است و از خواننده جوان، میلاد نصرتی نیز ترانه ای در تیتراژ ابتدایی برنامه خواهید شنید. در این مسیر دوستان دیگری از جمله فاطمه جانثاری به عنوان سرپرست گروه تحقیق و مشاور تهیه، بهاره امینی به عنوان طراح دکور، ایمان جمالی به عنوان مجری دکور، مرتضی جلیلی هماهنگی امور تولید و پخش ، علاالدین سوری تصویر بردار آیتم ها و.... ما را همراهی خواهند کرد.

تهیه کننده برنامه «بچه های مردم» بیان داشت: به مناسبت همزمان شدن شروع برنامه با جشن میلاد امام رضا (ع) شرکت اول مارکت به همراهان روز اول برنامه با قرعه کشی 8 سکه ربع بهار آزادی هدیه خواهد داد لذا پیشنهاد می کنم حتی روز اول ما را هم از دست ندهید.

وی ادامه داد: در این برنامه تصمیم داریم تا اگر خلاقیت، توانایی و هنر نوجوان ایرانی دیده نشده، آن را معرفی و منعکس کنیم. کانال برنامه در تلگرام و ادمین برنامه در انتظار ارسال فیلم های نوجوانان با کیفیت خوب و پوشش مناسب جهت پخش در برنامه است. اجرا،خوانندگی، تست های بازیگری، اختراعات و هرگونه خلاقیت نوجوانان ایرانی را در برنامه پخش خواهیم کرد. ضمن اینکه نوجوانان دختر و پسر در هر کجای کشور می توانند گزارشگر افتخاری ما باشند درخواست ها و دغدغه های خودتان را از هر شهر و دیاری که هستید به شکل تصویر (عکس, فیلم)به کانال برنامه با کیفیت مناسب ارسال کنید تا با عنوان خودتان یا حتی بدون طرح نام و نشان از ارسال کننده فیلم و عکس اقدام به پخش آن کنیم. کانال ما در تلگرامhttps://telegram.me/bacheh_haye_mardom و در اینستاگرام ما را با آدرس
Bache_haye_mardom پیدا کنید پیشنهادهایتان را برامون بنویسید حتما پاسخگو خواهیم بود.

انتهای پیام/

http://fna.ir/J0HHFI