فرماندار خرمشهر:برخی مدیران برای رفع مشکل ریزگردها، وارد میدان نشدند

فرماندار خرمشهر:برخی مدیران برای رفع مشکل ریزگردها، وارد میدان نشدند

آبادان- ایرنا- فرماندار خرمشهر با انتقاداز عملکرد برخی مدیران در رفع بحران ریزگردها در شهرستان، افزود:برخی مدیران در حل مشکلات ناشی از ریزگردها، خود ر

به گزارش ایرنا " ولی الله حیاتی" پنجشنبه در نشست ستاد بحران مقابله با پدیده ریزگردها در فرمانداری این شهر، از دستگاه های اجرایی خواست، برای رفع مشکلات ناشی از پدیده ریزگردها به ویژه قطعی جریان برق در نقاط مختلف شهر، همکاری و تعامل کنند.
وی با تجلیل از همکاری بین بخشی دستگاه های اجرایی در موضوع ریزگردها، گفت:نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی نیز برای شست و شوی ترانس های برق با خودروهای آتش نشانی با اداره کل بندر و دریانوردی و شهرداری مکاتبه کرده است.
حیاتی همچنین از مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان خواست، برای مقابله و رفع مشکلات ناشی از ریزگردها در شهرستان، امور خود را بر اساس برنامه، اولویت بندی کنند.
حیاتی در پایان سخنان خود از اداره برق شهرستان خواست، با برنامه ریزی و اولویت بندی شبکه برق مناطق آسیب دیده از ریزگردها را نوسازی کند.
فرماندار خرمشهر همچنین با تاکید بر لزوم تعیین تکلیف مدیرانی که در این شهر مستقر نیستند، افزود:عزم خود را برای تعیین تکلیف مدیران پروازی جزم کرده ایم، زیرا در بسیاری مواقع، مردم ضرر کرده اند.
به گزارش ایرنا، انتشار بیش از استاندارد ریزگردها در استان خوزستان طی هفته گذشته و هفته جاری، مشکلات فراوانی برای مردم استان به هرماه داشته است.
قطعی مکرر شبکه برق از مشکلاتی بود که مردم جنوب خوزستان با آن مواجه شدند.
7100/6125