محمدجعفر: مقوله آموزش در اولویت برنامه های ماست/ انگیزه و انرژی شرکت کنندگان امیدوار کننده بود

محمدجعفر: مقوله آموزش در اولویت برنامه های ماست/ انگیزه و انرژی شرکت کنندگان امیدوار کننده بود

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت فدراسیون انجمن های ورزشی هدی محمدجعفر افزود: این کلاس در مجتمع یاس تهران و با حضور داورانی از استانهای لرستان،
به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت فدراسیون انجمن های ورزشی هدی محمدجعفر افزود: این کلاس در مجتمع یاس تهران و با حضور داورانی از استانهای لرستان، یزد، فارس، کرمانشاه، خراسان شمالی و تهران برگزار شد.

وی افزود: شرکت کنندگان در این کلاس در بخش داوری و اسکورینگ آخرین قوانین مقررات را فرا گرفتند که در مجموع جالب توجه و موثر بود.

خانم محمد جعفر در ادامه اظهار داشت: خانم نرگس لفوتی مدرس درجه یک آسیا، در بخش داوری و آقای بابک کمالی نیز مباحـث اسکورینگ را به داوران آموزش دادند.

نایب رییس و دبیر انجمن کریکت با اشاره به اینکه هدف از برگزاری این کلاس، شناخت و انتخاب داوران برای قضاوت در مسابقات قهرمانی کشور است، افزود: بنا داریم مجددا کلاس اموزشی داوران را برای بانوان علاقه مند و اکتیو برگزار کنیم و در آینده نیز چنین کلاسهایی را برای مربیان نیز خواهیم داشت.

وی در پایان ضمن تشکر از تعامل روسای هیات های انجمن های ورزشی و مسئولین کمیته های کریکت استانها گفت: تلاش ما این است که بتوانیم با هماهنگی با هیات های استانها در این راستا قدمهای موثری برداریم و جا دارد که از حمایت محمد علیپور رییس فدراسیون انجمن های ورزشی و سیروس عالمی رییس انجمن کریکت از توجه خاص به کریکت بانوان تشکر ویژه داشته باشم.

انتهای پیام/س

http://fna.ir/B1YKMJ