پایان بحران آینده‌سازان میهن با نخستین پیروزی/ شکست نیروی زمینی

پایان بحران آینده‌سازان میهن با نخستین پیروزی/ شکست نیروی زمینی

به گزارش خبرنگار مهر، تیم بسکتبال آینده‌سازان میهن اصفهان که در هفته‌های نخست لیگ برتر عملکرد خوبی از خود به نمایش نگذاشته بود، عصر امروز در دیدار هفت

به گزارش خبرنگار مهر، تیم بسکتبال آینده‌سازان میهن اصفهان که در هفته‌های نخست لیگ برتر عملکرد خوبی از خود به نمایش نگذاشته بود، عصر امروز در دیدار هفته هشتم خود به پیروزی دست پیدا کرد.

شاگردان امید دادفرنیا که خیلی دیر به رقابت‌های لیگ برتر اضافه شده بودند، امروز تلاش بسیاری برای کسب پیروزی کردند و در نهایت به هدف خود رسیدند.

این تیم اصفهانی در ۷ هفته نخست لیگ برتر و همه دیدارهای خود متحمل شکست شده بود اما در نهایت عصر امروز توانست پیروزی را ازآن خود کند.

بازیکنان تیم اصفهانی در شرایطی به مصاف نیروی زمینی تهران می‌رفتند که با توجه به جایگاه نیروی زمینی در جدول رده‌بندی، فرصت آن را داشتند که با کسب پیروزی مسابقه، از قعر جدول رهایی یابند.

در نهایت این تیم اصفهانی توانست درخشش ویژه‌ای در مسابقه داشته باشد و با نتیجه ۶۶ بر ۵۸، از سد تیم میهمانش بگذرد و پیروزی مسابقه را ازآن خود کند.

آینده‌سازان با کسب این پیروزی، یک پله در جدول رده‌بندی لیگ برتر صعود کرد و نیروی زمینی در نهایت به قعر جدول رده‌بندی سقوط کرد.