آماده بازی با ایران هستیم/ آلمان و فرانسه هم بازیکنان خارجی دارند

آماده بازی با ایران هستیم/ آلمان و فرانسه هم بازیکنان خارجی دارند

به گزارش خبرنگار مهر، «دنیل کارینیو» در نشست خبری پیش از بازی با تیم ملی فوتبال ایران که ظهر امروز در فدراسیون فوتبال ایران برگزار شد، گفت: فردا اولین

به گزارش خبرنگار مهر، «دنیل کارینیو» در نشست خبری پیش از بازی با تیم ملی فوتبال ایران که ظهر امروز در فدراسیون فوتبال ایران برگزار شد، گفت: فردا اولین بازی مقدماتی شروع خواهد شد. ایران در آسیا تیم اول است. زمان خوبی برای آنالیز این تیم و این مسابقه داشته ایم.

وی افزود: می دانیم ایران یکی از شانس های اول صعود به جام جهانی است ولی ما هم آماده بازی هستیم.

سرمربی تیم ملی قطر در پاسخ به این سئوال که تیمش بازیکنان چند ملیتی زیادی دارد و آیا چنین چیزی در شان یک تیم ملی مدعی به صعود به جام جهانی و میزبان مسابقات ۲۰۲۲ این رقابتها هست یا خیر؟ گفت: من اینجا هستم تا درباره بازی فردا صحبت کنم. از الان نمی دانم که آیا تا سال ۲۰۲۲ سرمربی قطر خواهم بود یا خیر. ضمن اینکه فیفا قوانینی را برای فوتبال در سراسر دنیا گذاشته و تمام کشورها آنرا رعایت می کنند. کشورهایی مثل فرانسه و آلمان هستند که از بازیکنان خارجی استفاده کرده اند. این تغییرات همیشگی خواهد بود. تیم ما هم از جمله این تیم هاست.

کارینیو در خصوص اینکه در دیدار فردا ایران هجومی بازی می کند و هواداران زیادی هم به ورزشگاه خواهند آمد، گفت: می دانیم به کجا آمده ایم و چطور باید بازی کنیم. این را هم می دانیم ایران هجومی بازی می کند و جو تماشاگران را هم می شناسیم. تمام فکر و اندیشه خود را روی این بازی گذاشته ایم. هیچ تیمی قبل از بازی برنده نیست. ایران از نظر قدرت شانس اول صدرنشینی و صعود به جام جهانی است ولی ما هم تمام تلاشمان را می کنیم. ۹۰ دقیقه بازی به بازیکنان بستگی دارد.

ادامه دارد...