استفاده از اسکایپ بدون نصب برنامه و حساب کاربری ممکن شد

استفاده از اسکایپ بدون نصب برنامه و حساب کاربری ممکن شد

به گزارش فارس به نقل از دیلی میل، نسخه تحت وب اسکایپ به کاربران امکان می دهد تا با دوستان و آشنایان تماس های ویدیویی و صوتی برقرار کنند،البته حداقل یک
به گزارش فارس به نقل از دیلی میل، نسخه تحت وب اسکایپ به کاربران امکان می دهد تا با دوستان و آشنایان تماس های ویدیویی و صوتی برقرار کنند،البته حداقل یکی از دو طرف مکالمه کننده باید دارای حساب کاربری اسکایپ باشد تا یک لینک تماس ایجاد کند و این لینک را برای برقراری ارتباط به کار برد.

لینک یاد شده را می توان با استفاده از ایمیل، فیس بوک، واتس آپ، تلگرام، مسنجر، توییتر و .... برای افراد مختلف ارسال کرد تا مکالمات بین آنها انجام شود. همچنین این لینک را می توان با استفاده از نسخه های مختلف اسکایپ در ویندوز، مک و ... ایجاد کرد. برای ایجاد لینک در نرم افزار اسکایپ باید بر روی گزینه new کلیک و سپس Share Conversation را انتخاب کرد.

با استفاده از این لینک می توان در آن واحد با تا 25 نفر تماس برقرار کرد و اطلاعات صوتی و ویدیویی و متنی را رد و بدل کرد. مایکروسافت مالک اسکایپ امیدوار است با این تغییر تعداد کاربران خدمات تلفن اینترنتی اسکایپ افزایش قابل توجهی پیدا کند.

انتهای پیام/م