تاکید بر اقدام جهادی در زمینه مقابله با تهدیدات فضای مجازی

تاکید بر اقدام جهادی در زمینه مقابله با تهدیدات فضای مجازی

تهران- ایرنا-معاون هماهنگ کننده اداره عقیدتی سیاسی نیروی هوایی ارتش تاکید کرد ، باید در زمینه مقابله با تهدیدات فضای مجازی به صورت جهادی عمل کنیم. ...

به گزارش ایرنا از اعلام روز پنجشنبه پایگاه اطلاع رسانی نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، امیر سرتیپ دوم ستاد "عادل قاسمی تمر" امروز در جلسه تخصصی جنگ سایبری و استفاده بهینه از فضای مجازی که در اداره عقیدتی سیاسی نهاجا برگزار شد، این مطلب را بیان کرد.
وی گفت: مبارزه با تهدیدات نرم دشمن جز با حرکت جهادی همه نیروها و امکانات امکان پذیر نیست.
در این جلسه که با حضور تعدادی از فعالان حوزه فضای مجازی برگزار شد، معاون هماهنگ کننده و جانشین اداره عقیدتی سیاسی نیروی هوایی با اشاره به فرامین مقام معظم رهبری در این خصوص گفت: تأکید رهبر معظم انقلاب برای مقابله با جنگ نرم، شناسایی به موقع و ارائه راهکارهای عملی برای مقابله با این تهدیدات است.
وی همچنین با اشاره به وظیفه اداره عقیدتی سیاسی در این خصوص افزود: آمادگی برای مقابله با تهدیدات نرم دشمن، باید بیش از پیش مورد توجه مسئولین ذیربط در عقیدتی سیاسی قرار گیرد و برای این منظور باید کمیته ای تخصصی تشکیل و با برگزاری جلسات منظم، راهکارهایی عملی ارائه شود.
جانشین اداره عقیدتی سیاسی نهاجا تصریح کرد: توجیه کارکنان و خانواده های آنان در مقابله با جنگ نرم دشمن و آموزش نحوه صحیح استفاده از فضای مجازی، باید سرلوحه اقدامات عملی قرار گیرد.
امیر قاسمی تمر به پتانسیل عظیم موجود در ارتش نیز اشاره کرد و گفت: استفاده از تجربیات و تخصص همه کارکنان ارتش و حتی سربازان، می تواند به ارائه راهکارهای مطلوب جهت فعالیت در فضای مجازی و مقابله با تهدیدات این فضا کمک کند.
اجتمام**1436