توسعه بیمارستان هلال احمر در لبنان/افزایش خدمات پزشکی و بهداشتی

توسعه بیمارستان هلال احمر در لبنان/افزایش خدمات پزشکی و بهداشتی

به گزارش خبرگزاری مهر، مهندس علی اصغر احمدی در سفر به لبنان و بازدید از بیمارستان هلال احمر ایران در این کشور، اظهار کرد: خدمات پزشکی ایران به ملت لبن

به گزارش خبرگزاری مهر، مهندس علی اصغر احمدی در سفر به لبنان و بازدید از بیمارستان هلال احمر ایران در این کشور، اظهار کرد: خدمات پزشکی ایران به ملت لبنان؛ سرزمین مقاومت و پایداری باید حفظ شود و در آینده توسعه کمی و کیفی یابد.

وی تصریح کرد: جمعیت هلال احمر ایران علاوه بر فعالیت گسترده در بحران ها، مساعدت های بشردوستانه از جمله ارائه خدمات پزشکی را در اولویت برنامه های خود قرار داده و در این میان لبنان از جایگاه ویژه ای برخوردار است.

احمدی در این سفر با مقامات دفتر کمیته بین المللی صلیب سرخ مستقر در لبنان، مقامات صلیب سرخ لبنان و دفتر منطقه ای فدراسیون صلیب سرخ و هلال احمر در خاورمیانه و شمال آفریقا(منا) به طور جداگانه دیدار و گفت وگو کرد.

بهره برداری از دستگاه پیشرفته آنژیوگرافی در بخش قلب و عروق

بنا بر این گزارش، همزمان با حضور دبیرکل جمعیت هلال احمر ایران، سه طرح جدید شامل  افتتاح بخش قلب و عروق با ۲۵ تخت، نصب پیشرفته ترین دستگاه آنژیوگرافی و ایجاد سیستم انتقال تصویرهای طبی در بیمارستان شهید راغب حرب به بهره برداری رسید.

تقدیر از رئیس سابق، معرفی رئیس جدید بیمارستان

بر اساس این گزارش در مراسمی که با حضور دبیرکل جمعیت هلال احمر و صادق فضلی؛ کاردار سفارت ایران در لبنان برگزار شد از خدمات جواد فلاح؛ نماینده سابق هلال احمر ایران در لبنان و رئیس بیمارستان شهید راغب حرب که ماموریتش پایان یافته است، قدردانی و عادل مقصودی نژاد به عنوان نماینده جدید هلال احمر ایران در لبنان و رئیس بیمارستان شهید راغب حرب معرفی شد.

دبیرکل جمعیت هلال احمر در سفر به لبنان با محمد فتحعلی سفیر جمهوری اسلامی ایران و مسئولان سازمان ها و نهادهای ایرانی مقیم لبنان دیدار و گفتگو کرد.