جایگاه نفت در جدول رده‌بندی تغییر خواهد کرد/ برای گل‌محمدی متاسفم

جایگاه نفت در جدول رده‌بندی تغییر خواهد کرد/ برای گل‌محمدی متاسفم

به گزارش خبرنگار مهر، هومن افاضلی بعد از پیروزی دو بر صفر تیمش برابر تراکتورسازی تبریز در ورزشگاه تختی تهران گفت: بازی مشکلی برای ما بود، ما با دو تیم

به گزارش خبرنگار مهر، هومن افاضلی بعد از پیروزی دو بر صفر تیمش برابر تراکتورسازی تبریز در ورزشگاه تختی تهران گفت: بازی مشکلی برای ما بود، ما با دو تیم بسیار قوی بازی کردیم. ابتدا با پرسپولیس یکی از بهترین تیم های آسیا و امروز هم با تراکتورسازی یکی از بهترین تیم های ایران و توانستیم امتیازات خوبی را از این دو دیدار کسب کنیم.

وی تصریح کرد: تراکتورسازی در نیم فصل دوم بازیکنان خوبی همچون مطهری و پهلوان را در اختیار گرفته و مطمئنا در آینده بهتر خواهد شد و من برای گل محمدی متاسفم که او را شکست داده و شرایط را برای او بحرانی کردم.

سرمربی نفت تهران در خصوص تیم خودش هم گفت: بازیکنانم به خودباوری کامل رسیده اند و حالا پرانرژی و با انگیزه ظاهر می شوند و مطمئنم در هفته های آینده نتایج بهتری را از تیم نفت شاهد خواهید بود.

افاضلی در ادامه تصریح کرد: در تیم ما بازیکنانی حضور دارند که در جام باشگاه های جهان، جام جهانی و استقلال و پرسپولیس بازی کرده اند و از تجربه بالایی برخوردارند و می توانند در آینده کمک موثری به ما کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: با تمرینات خوبی که در طول هفته انجام خواهیم کرد به آمادگی کامل خواهیم رسید تا بتوانیم مقابل حریفان مان امتیازات خوبی کسب کنیم.