دستگاه جدید حفاری 93 فتح شرکت ملی حفاری دراهواز راه اندازی شد

دستگاه جدید حفاری 93 فتح شرکت ملی حفاری دراهواز راه اندازی شد

به گزارش خبرنگار ایرنا با راه اندازی این دکل که دومین دستگاه پس از ٩٢ فتح است و در سال جاری راه اندازی شد، تعداد دکل های ملکی شرکت ملی حفاری به ٧١ د

به گزارش خبرنگار ایرنا با راه اندازی این دکل که دومین دستگاه پس از ٩٢ فتح است و در سال جاری راه اندازی شد، تعداد دکل های ملکی شرکت ملی حفاری به ٧١ دستگاه افزایش یافته است.
دکل ٩٣ فتح از نوع سنگین خشکی و به سیستم پیشرفته الکترونیکی، هیدرولیکی، ثبت اطلاعات دکل (Drill Watch )، گرداننده فوقانی (تاپ داریو)، پنج دستگاه پمپ و دو دستگاه ژنراتور مجهز است.
این دکل 152 فوتی توانایی انجام عملیات حفاری چاه های توسعه ای و اکتشافی نفت و گاز تا عمق شش هزار متر را دارد و با توجه به ضرورت رعایت استانداردهای زیست محیطی در صنعت نفت از قابلیت نصب سامانه پسماند حفاری نیز برخوردار است.
شرکت ملی حفاری ایران به عنوان بزرگترین شرکت حفاری در کشور هم اکنون ٧١ دکل ملکی و پنج دکل استیجاری خشکی و دریایی در اختیار دارد که با بکارگیری آن ها بخش وسیعی از عملیات حفاری در ١٠ استان نفت خیز را انجام می دهد.
پیش از این مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران گفته بود این شرکت تقویت ناوگان حفاری خود را در دستور کار دارد و در این زمینه هم اکنون تعدادی دستگاه های حفاری خشکی و دریایی با استفاده از توانمندی های داخلی در دست ساخت است.
7162/641