دو نقره و یک برنز دیگر برای رکابزنان ایران بدست آمد

دو نقره و یک برنز دیگر برای رکابزنان ایران بدست آمد

به گزارش خبرنگار مهر، در پایان سومین و آخرین روز از مسابقات دوچرخه سواری کاپ آسیا در هندوستان رکابزنان پیست روی ایران موفق شدند دو مدال نقره و یک برن

به گزارش خبرنگار مهر، در پایان سومین و آخرین روز از مسابقات دوچرخه سواری کاپ آسیا در هندوستان رکابزنان پیست روی ایران موفق شدند دو مدال نقره و یک برنز دیگر را برای ایران بدست آوردند و در مجموع با کسب چهار مدال ( یک طلا، دونقره و یک برنز ) به کار خود در این کاپ آسیایی پایان دادند.

در این روز در ماده اسپرینت انفرادی علی علی عسگری موفق به کسب مدال نقره شد. در همین ماده حسنعلی ورپشتی به عنوان چهارمی رسید.

در ماده کایرین پیست هم محمد دانشور در رقابت با دیگر رکابزنان حاضر در مسابقات در رده دوم ایستاد و دومین مدال نقره کشورمان را بدست آورد. در این ماده علی علی عسگری هم به مدال برنز رسید.

تیم ایران در ماده تعقیبی تیمی که پنجشنبه شب برگزار شده بود در رده چهارم ایستاده بود. پیش از این در روز نخست مسابقات تیم ایران در ماده تیمی اسپرینت به مدال طلا رسیده بود.

حضور تیم دوچرخه سواری پیست ایران در کاپ هندوستان از جمله برنامه های فدراسیون برای آماده سازی تیم ملی به منظور حضور در رقابتهای قهرمانی آسیا در پایان سال جاری است. رکابزنان قرار است ماه آینده نیز در کاپ آسیایی تایلند حضور یابند.