سقوط مرگبار مادر و ۲ فرزندش از طبقه پنجم

سقوط مرگبار مادر و ۲ فرزندش از طبقه پنجم

اجتماع > اجتماعی - زنی پس از آنکه در اقدامی هولناک ۲ فرزند پنج‌ماهه و ۱۰ ساله‌اش را از طبقه پنجم بیرون انداخت، خودش نیز از پنجره بیرو
اجتماع > اجتماعی - زنی پس از آنکه در اقدامی هولناک ۲ فرزند پنج‌ماهه و ۱۰ ساله‌اش را از طبقه پنجم بیرون انداخت، خودش نیز از پنجره بیرون پرید و جان باخت.

این حادثه صبح دیروز در شهرستان رضوانشهر در استان گیلان اتفاق افتاد. سرهنگ محمدرضا جعفری خیرخواه، معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان گیلان در این باره به ایسنا گفت: مادری 40ساله که تصمیم به خودکشی گرفته بود، به همراه دو فرزندش از طبقه پنجم یک مجتمع تجاری پایین پرید.

در جریان این حادثه مادر جوان در دم جان باخت و پسر پنج ماهه در بیمارستان فوت شد اما دختر 10ساله به دلیل سقوط روی سقف یک خودرو به طرز معجزه آسایی زنده ماند و تلاش های پزشکی برای نجات او ادامه دارد. به گفته معاون اجتماعی پلیس گیلان انگیزه این زن برای این اقدام هولناک هنوز روشن نشده و تحقیقات پلیس در این مورد ادامه دارد.

در همین حال عسگر حسنی پور، فرماندار رضوانشهر نیز اختلالات روانی مادر را علت وقوع این حادثه عنوان کرد و گفت: طبق شواهد و بررسی های انجام شده این زن از بیماری روانی رنج می برد. وی ادامه داد: این زن در بیمارستان شاغل و سابقه بروز رفتارهای پرخطر از وی گزارش شده بود.