فریادهای «گرهارد» بر سر رحمتی/ حضور یک بازیکن تستی در تمرین

فریادهای «گرهارد» بر سر رحمتی/ حضور یک بازیکن تستی در تمرین

به گزارش خبرنگار مهر، تمرین ظهر امروز یکشنبه تیم فوتبال استقلال از ساعت ۱۲ در ورزشگاه صنایع دفاع برگزار شد. * تیام، پادوانی و محسن کریمی که دچار مصدو

به گزارش خبرنگار مهر، تمرین ظهر امروز یکشنبه تیم فوتبال استقلال از ساعت ۱۲ در ورزشگاه صنایع دفاع برگزار شد.

* تیام، پادوانی و محسن کریمی که دچار مصدومیت شده‌اند، غایبین تمرین امروز بودند.

* گرهارد شرودینگر مربی دروازه‌بان‌های آلمانی که به همراه شفر به تهران آمده است، امروز وظیفه کار با دروازه‌بان‌ها را بر عهده گرفت و بارها با فریادهایش از رحمتی می‌خواست تا تمرینات خود را جدی‌تر انجام دهد.

* با توجه به اینکه تقریباً در انتهای این فصل فوتبال هستیم، یک بازیکن تستی در تمرین حاضر شد و با هماهنگی شفر، اجازه تمرین پیدا کرد.

* قبل از شروع تمرین، وینفرد شفر دقایقی با فرشید اسماعیلی و جابر انصاری به طور اختصاصی صحبت کرد.

* شفر در ابتدای تمرین دقایقی را با بازیکنانش صحبت کرد و از آنان خواست تا تمرینات را جدی‌تر انجام داده و با آمادگی کامل، آماده حضور برابر نفت تهران باشند.

* پس از صحبت‌های سرمربی استقلال، بازیکنان ابتدا بدن‌های خود را گرم کرده، سپس به کارهای سرعتی و کششی پرداخته، در آیتم بعدی، کار با توپ انجام دادند و در بخش پایانی تمرین، یک بازی درون‌تیمی در نیمی از زمین را برگزار کردند که شفر و ساناک، مرتب بازی را قطع کرده و نکات فنی را به بازیکنان گوشزد می‌کردند.

* نصرالله عبداللهی هم به همراه صادق ورمزیار مدیر تیم‌های پایه آبی‌پوشان در تمرین حاضر بودند و دقایقی با یکدیگر صحبت کردند.

* تمرین تیم فوتبال استقلال پس از ۹۰ دقیقه به پایان رسید و این تیم فردا تمرینات خود را جهت دیدار برابر نفت تهران برگزار خواهد کرد.

تیم فوتبال استقلال تهران روز نهم فروردین ماه و از ساعت ۱۵ در ورزشگاه تختی میهمان نفت تهران خواهد بود.