مجموعه خدمات ۱۰۰ روزه در یک جلد کتاب گردآوری شده است

مجموعه خدمات ۱۰۰ روزه در یک جلد کتاب گردآوری شده است

به گزارش خبرنگار مهر، گفتگوی تلویزیونی حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور با موضوع عملکرد ۱۰۰ روزه دولت دوازدهم آغاز شد. رئیس جمهور در ابتدای این گف

به گزارش خبرنگار مهر، گفتگوی تلویزیونی حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور با موضوع عملکرد ۱۰۰ روزه دولت دوازدهم آغاز شد.

رئیس جمهور در ابتدای این گفتگو با اشاره به حادثه زلزله غرب کشور، گفت: امیدواریم مردم و مسئولان کمک کنند تا زلزله زدگان از این شرایط سخت عبور کنند.

وی با بیان اینکه کمک به مردم کار سختی است گفت: این زلزله بسیار شدید بود مردم خیلی کمک کردند. حدود ۲۷۰۰نفر از زیر آوار نجات پیدا کردند و ۷هزار مصدوم به بیمارستان ها انتقال پیدا کردند.
رییس جمهور گفت: روز دوم که به کرمانشاه سفر کردم روحیه مردم خوب بود خواسته های مردم به حق بود پزشکان و پرستاران کرمانشاه در ۴۸ساعت اول ۱۵۵۰عمل جراحی انجام دادند. وزارت کشور ستاد بحران و هلال احمر به خوبی عمل کردند.

وی با بیان اینکه این بار نسبت به حوادث دیگر کمک رسانی از طرف مردم و دولت به مردم آسیب دیده بیشتر بود، افزود: مردم نقص دولت را بر طرف کردند نیروهای مسلح هم به کمک آمدند.

رئیس جمهور با بیان اینکه مجموعه خدمات ۱۰۰ روزه در سایت دولت بارگزاری شده و در یک جلد کتاب گردآوری شده است، گفت: در بودجه امسال شاهد تحول مثبتی خواهیم بود و آن را در مجلس اعلام خواهیم کرد.

رئیس جمهور با بیان اینکه دولت ریشه کن کردن فقر مطلق و ایجاد عدالت و کوتاه کردن نابرابری در جامعه و رونق اقتصادی را به عنوان اهداف اصلی دنبال کرده است ،گفت: در سال اول دولت دوازدهم مستمری قشر آسیب پذیر جامعه ۳ برابر شده و تا ۵ برابر شدن ادامه خواهد یافت.

وی افزود: در اشتغال عقب ماندگی‌هایی از گذشته داریم که از سال ۹۳ تحرک خوبی شروع شده است. از سال۹۳ تا تابستان ۹۶، ۶۸۵ هزار شغل سالانه ایجاد شده است که باید این رقم افزایش یابد و به ۹۰۰ هزار نفر برسد.

روحانی با بیان اینکه طبق گزارش وزارت ارتباطات در ۶ ماهه اول، ۵۰ هزار نفر مشغول به کار شدند، گفت: ایجاد رونق اقتصادی و اشتغال اساس رفع فقر در جامعه است و ما باید از طریق درآمدهای بیشتر به این روند کمک کنیم.

این خبر تکمیل می شود...