مدعیان درنیم فصل دوم مشخص می‌شوند/بیرانوند با تیم درحال تمرین است

مدعیان درنیم فصل دوم مشخص می‌شوند/بیرانوند با تیم درحال تمرین است

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا منصوریان عصر پنج شنبه در نشست خبری قبل از بازی تیم های گسترش فولاد تبریز و نفت تهران با بیان اینکه تیم نفت تهران باید تک

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا منصوریان عصر پنج شنبه در نشست خبری قبل از بازی تیم های گسترش فولاد تبریز و نفت تهران با بیان اینکه تیم نفت تهران باید تک امتیاز بازی های خارج از خانه را جمع کند، افزود: ما امتیازات زیادی را از دست داده ایم و باید در بازی های آینده نتایج قبل را جبران کنیم.

وی با تاکید بر اینکه با تمام توان مقابل تیم تبریزی به میدان می رویم، ادامه داد: باید سه امتیاز کامل این دیدار را کسب کنیم گرچه تیم گسترش فولاد تبریز نیز تیم خوب و منسجمی است و هماهنگ بازی می کند.

منصوریان با اشاره به اینکه بازیکنان تیم ملی امید را که دیروز به تهران امدند را به تبریز نیاوردیم، گفت: ما سه یا چهار بازیکن غایب داریم و مبعلی نیز مصدوم است.

سرمربی تیم نفت تهران درخصوص علیرضا بیرانوند گفت: بیرانوند به تمرینات گروهی اضافه شده و با ما تمرین می کند.

منصوریان با اشاره به اینکه دادن بازیکن به تیم ملی به تیم های لیگ برتر ضربه می زند، افزود: وقتی به تیم ملی و امید بازیکن می دهیم در تمرینات و آماده سازی به تیم ها آسیب وارد می شود ولی نگاه ما فراباشگاهی و ملی است و امیدوارم تیم ملی نتایج خوبی بگیرد.