مسابقه عکاسی اربعین حسینی برگزار می‌شود

مسابقه عکاسی اربعین حسینی برگزار می‌شود

فرهنگ > هنر - همشهری آنلاین:پایگاه الامه وابسته به دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی مسابقه عکس اربعین را با شعار ایران و العراق
فرهنگ > هنر - همشهری آنلاین:
پایگاه الامه وابسته به دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی مسابقه عکس اربعین را با شعار ایران و العراق لایمکن الفراق برگزار می‌کند.

به گزارش خبرگزاری مهر، پایگاه الامه وابسته به دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی که پایگاه مطالعات بین الملل جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی است در پی حوادث ماه های اخیر برای بر هم زدن ارتباط مردم دو کشور ایران و عراق مسابقه عکس اربعین را با شعار «ایران و العراق لایمکن الفراق» برگزار می کند.

زائران اربعین حسینی حضرت اباعبدالله الحسین(ع) می توانند عکس های خود را با موضوع وحدت و هم دلی ما بین مردم ایران و عراق در موضوعات پیشنهادی چون «سلفی با مردم و موکب داران عراقی»، «ثبت لحظات کمک و خدمت رسانی موکب داران عراق به مردم ایران»، « ثبت ارتباط کودکان عراقی و ایرانی» و ... ثبت و ضبط و ارسال کنند.

هر عکاس می تواند ۵ قطعه عکس به کیفیت مناسب خود را به همراه مشخصات فردی به آدرس پست الکترونیکی: ammaryar.intl@gmail.com و آیدی تلگرامی @Arbaeen_ax ارسال کنند.

مهلت ارسال آثار تا ۳۰ آبان ۹۷ خواهد بود و عکاسان تا آنجا که به اصالت عکس خدشه ای وارد نشود می توانند عکس های خود را ویرایش کنند.

جوایز این مسابقه عکاسی کمک هزینه سفر به عتبات عالیات به همراه جوایز مادی و معنوی است و علاقمندان می توانند اطلاعات بیشتر را از طریق سایت الامه به آدرس http://alummah.ir/ و کانال تلگرامی : @alummah_ir دریافت نمایند.