ورود جدی وزارت ورزش به پرونده تعلیق کشتی

ورود جدی وزارت ورزش به پرونده تعلیق کشتی

به گزارش خبرنگار مهر، باخت اجباری علیرضا کریمی در مسابقات کشتی امیدهای جهان برای کشتی ایران مشکل ساز شده به گونه ای بحث تعلیق این رشته از سوی اتحادیه

به گزارش خبرنگار مهر، باخت اجباری علیرضا کریمی در مسابقات کشتی امیدهای جهان برای کشتی ایران مشکل ساز شده به گونه ای بحث تعلیق این رشته از سوی اتحادیه جهانی مطرح شده و کمیته بین المللی المپیک هم خیلی جدی پیگیر این موضوع است.

در همین رابطه رسول خادم که برای پیگیری موضوع و ملاقات با مدیران اتحادیه جهانی به سوئیس سفر کرد، نشستی هم با وزیر ورزش داشت که البته خروجی مشخصی نداشت. در مجموع دیپلماسی ورزش کشور در این زمینه تاکنون اقدام موثری انجام نداده است. خبرگزاری مهر نیز در گزارشی با عنوان «ضعف دیپلماسی ورزش کشور در پرونده کشتی» به این موضوع پرداخت.

البته وزارت ورزش بعد از گذشت چند هفته و جدی تر شدن موضوع تعلیق کشتی قصد دارد نشستی ویژه در این زمینه برگزار کند. وزارت ورزش در این زمینه اعلام کرد: « به منظور جلوگیری از بروز برخی موارد بین المللی برای کشتی ایران، نشست هم فکری و هماهنگی مدیران وزارت ورزش و جوانان و رسول خادم رئیس فدراسیون کشتی برای حفظ و پشتیبانی از جایگاه کشتی ایران تشکیل می شود.»

البته زمان برگزاری این نشست اعلام نشده است.