پیام تسلیت امام جمعه سمنان به مناسبت رحلت آیت الله نصیری

پیام تسلیت امام جمعه سمنان به مناسبت رحلت آیت الله نصیری

سمنان - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان در پیامی به محضر رهبر فرزانه انقلاب درگذشت عالم وارسته و روحانی جلیل القدر رییس حوزه علمیه

حجت الاسلام والمسلمین "سیدمحمد شاهچراغی" در این پیام که روز شنبه صادر و از طریق نمابر در اختیار ایرنا قرار گرفت افزود: ارتحال فقید سعید آیت الله حاج شیخ محمدتقی نصیری که عمری را در راه خدمت به مردم سمنان و تربیت طلاب علوم دینی سپری کرد و حاصل زحماتشان تربیت شاگردان و شخصیت های برجه و موفق حوزوی و سیاسی بود را به محضر حضرت بقیه الله (عج) و آن رهبر عالی مقام و حوزه های علمیه و مردم استان سمنان و بیت مکرمشان تسلیت عرض مب کنم.
همچنین به همین مناسبت از سوی فرماندار سمنان، مسوول دفتر شورای سیاست گذاری ائمه جمعه در استان سمنان، ادارات و دیگر شخصیتها در پیام های جداگانه درگذشت آیت الله نصیری تسلیت گفته شده است.
فرماندار شهرستان سمنان همچنین طی پیامی از مردم شهیدپرور این شهرستان برای شرکت در مراسم تشییع پیکر مطهر روحانی جلیل القدر آیت ا... شیخ "محمدتقی نصیری" دعوت کرد.
در این بیانیه آمده است:
در پی ارتحال عالم ربانی و روحانی جلیل القدر آیت ا...شیخ محمدتقی نصیری پدر بزرگوار شهید محمدباقر نصیری که اسوه اخلاق، یار دیرین انقلاب و از ذخایر ارزشمند و معنوی نظام جمهوری اسلامی بودند و با عنایت به اطلاعیه استاندار و نماینده ولی فقیه در استان سمنان در اعلام عزای عمومی در روز یکشنبه، "حسن سعدالدین" فرماندار سمنان نیز از عموم مردم این شهرستان سمنان بویژه خانواده های معظم شهدا و ایثارگر، طلاب و روحانیون، اصناف و بازاریان و ... به خصوص مردم خداجوی شهرستان سمنان دعوت کرد تا در آیین تشییع پیکر مطهر آیت ا... نصیری با حضوری گسترده و باشکوه، حمایت خود از علما و روحانیت پیرو ولایت فقیه را بار دیگر به دشمنان اثبات نمایند.
فرماندار سمنان برنامه های تشییع و بزرگداشت این روحانی عالیقدر را به شرح زیر اعلام کرد.
مراسم تسییع یکشنبه مورخ 23/6/93 ساعت 10 صبح از میدان سعدی تا گلزار شهدای آستان مقدس امامزاده یحیی(ع) سمنان
مراسم یادبود یکشنبه مورخ 23/6/93 بعد از نماز مغرب و عشاء مسجد جامع سمنان
مراسم ختم دوشنبه مورخ 24/6/93 ساعت 17 - 18:30 مسجد جامع سمنان
مراسم یادبود دوشنبه 24/6/93 بعد از نماز مغرب و عشاء مسجد عابدینه سمنان
مراسم یادبود سه شنبه 25/6/93 ساعت 14- 15:30 مسجد نور تهران
مراسم یادبود چهارشنبه 26/6/93 بعد از نماز مغرب و عشاء مسجد النبی جهادیه سمنان
مراسم شب هفت پنجشنبه مورخ 27/6/93 ساعت 16 - 17:30 مسجد جامع سمنان.ک/3
599