۳۳۶۰ برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در فارس اجرا می شود

۳۳۶۰ برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در فارس اجرا می شود

به گزارش خبرنگار مهر، سردار ابوالفضل گزنی صبح یکشنبه در نشست خبری هفته دفاع مقدس تاکید کرد: یاد و ادامه دادن مسیر شهدا اولویت همگان است که در این راست

به گزارش خبرنگار مهر، سردار ابوالفضل گزنی صبح یکشنبه در نشست خبری هفته دفاع مقدس تاکید کرد: یاد و ادامه دادن مسیر شهدا اولویت همگان است که در این راستا باید توجه ویژه ای به دفاع مقدس شود.

وی ادامه داد: ۳۳۶۰ برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در فارس برگزار خواهد شد که مهمترین اهداف آن نیز آشنایی بیشتر جوانان با دفاع مقدس و روحیه ولایتمداری و شهدا است.

جانشین سپاه فجر فارس تصریح کرد: برگزاری یادواره شهدای آبرویمحله برای اولین بار در شیراز و فارس در مقابل منازل شهدا اجرایی می شود.

سردار گزنی ادامه داد: در دفاع مقدس حدود ۷۰ عملیات کوچک و بزرگ انجام شد که در این خصوص عملیات قدس ۳ با حضور نیروهای فارسی انجام و دارای جایگاه است که این عملیات نیز شبیه سازی می شود.

رئیس ستاد برگزاری هفته دفاع مقدس یاداور شد: آنچه که باید مدنظر قرار داده شود سبک زندگی رزمندگان است.

وی افزود: برگزاری تورهای نظامی و امنیتی ویژه اساتید دانشگاه برگزار می شود که در این خصوص بازدید از مراکز پشتوان جنگ مد نظر قرار گرفته است.

جانشین سپاه فجر فارس تاکید کرد: همکلاسان آسمانی از دیگر برنامه های این هفته است زیرا استان دارای ۳ هزار شهید دانش آموز و فرهنگی است.

سردار گزنی ادامه داد: بازدید از یک هزار خانواده شهید و بسیاری از برنامه های فرهنگی و مذهبی نیز مد نظر قرار دارد.