استقبال بی نظیر از «محمد رسول الله(ص)» در شهرستان ها

استقبال بی نظیر از «محمد رسول الله(ص)» در شهرستان ها

روز گذشته اولین روز طرح اکران فیلم «محمد رسول الله(ص)» در طرح نیم بهاء سینماها  سپری شد که در تهران و شهرستان با اقبال بسیار خوبی از سوی مخاطبین مواجه
روز گذشته اولین روز طرح اکران فیلم «محمد رسول الله(ص)» در طرح نیم بهاء سینماها  سپری شد که در تهران و شهرستان با اقبال بسیار خوبی از سوی مخاطبین مواجه شد. در تعدادی از سالن های سینما در تهران روز گذشته قبل از ظهر پیش فروش بلیت سینماها به اتمام رسیده بود و با اقبال گسترده ای در تهران مواجه شد. در شهرستان ها هم این اقبال گسترده از فیلم وجود داشته است. تا زمانی که گزارش تنظیم می شد فروش فیلم در سیستم مکانیزه 1 میلیارد و 199 میلیون تومان بوده است که این رقم بدون احتساب سینماهایی است که به سیستم مکانیزه مجهز نیستند.

غلامرضا فرجی مدیر پخش و بازاریابی حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی در گفت و گو با خبرنگار سینمایی فارس درباره اقبال مخاطبین از فیلم سینمایی «محمد رسول الله(ص)» در شهرستان ها گفت: فیلم همانگونه که پیش بینی می شد با اقبال بسیار قابل توجهی مواجه شد . این فیلم تمام خانواده را با خود همراه کرده و مردم در تهران و شهرستان به خوبی و آنگونه که شایسته است به دیدن فیلم در سالن های سینما توجه نشان دادند.

وی ادامه داد: فیلم در شهرستان ها در روز طرح بلیت نیم بهاء با اقبال خوبی مواجه شد در شرایطی که بالاترین قیمت بلیت شهرستان ها 6000 تومان است و در طرح نیم بهاء تنها 3000 تومان بابت حضور در سالن سینما از سوی مخاطبین پرداخت می شود.

فرجی در ادامه افزود: به طور مثال در اصفهان روز گذشته در طرح نیم بهاء با 11 میلیون توما فروش تنها در سالن های مربوط به حوزه هنری، همچنین در مشهد مقدس در سالن های حوزه میلیون تومان ، سنندج در سالن های حوزه 2 میلیون تومان، کرمانشاه 2 میلیون و 500 هزار تومان ، شیراز 8 میلیون و 500 هزار تومان در سالن های تحت پوشش سینمای حوزه  در طرح بلیت نیم بهاء فروش داشتیم.

فرجی در خاتمه افزود: مخاطبین عاشقانه روایت تصویری کودکی پیامبر (ص) را در فیلم خوش ساخت «محمد رسول الله(ص)» به تماشا نشستند و یک بار دیگر ثابت کردند اگر فیلم خوب در سالن های سینما به نمایش درآید حتما با اقبال مواجه می شود.

 

انتهای پیام/ج