آقای هاشمی الحق و الانصاف چه کسی از مردم انتقام گرفت؟

آقای هاشمی الحق و الانصاف چه کسی از مردم انتقام گرفت؟

تیتر یک امروز روزنامه های اصلاح طلب دربست در اختیار آیت الله هاشمی بود. ...


به گزارش افکارنیوز،بازنشر سخنان هاشمی رفسنجانی در بین جمعی از فرهنگیان و دانشگاهیان استان های کشور که بر خروجی سایت مجمع قرار گرفته بود، مطلب اصلی روزنامه های اصلاح طلب یا به قولی زنجیره ای امروز بود؛ والبته با یک تیتر مشترک: "انتقام مردم را از دولتِ منتخب آن ها می گیرند"
به نحوه تشکیل اینگونه جلسات نمی پردازیم که چگونه این اساتید و فرهیختگان انتخاب می شوند و چطور مجوز حضور در محضر حضرت آبت الله را پیدا می کنند، نمی پرسیم که چطور است آیت الله که تا این اندازه دم از آزادی بیان می زنند و معتقدند وضعیت آزادی بیان در کشور مطلوب نیست، چرا خود پیش قدم نمی شوند و با حضور در مجامع عمومی مانند جلسات دانشجویی پذیرای نقدهای مربوط به خود نمی شوند؟ به این مسائل نمی پردازیم که ما می دانیم در مرام آقایان پاسخ گویی امری است مذموم و مرگ خوب است برای همسایه!
اما متن صحبت های رئیس مجمع تشخیص قابل تامل است. به گزارش رویش نیوز طبق گزارش روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت، آیت الله رفسنجانی پس از فتح مبین خواندن قطعنامه ۵۹۸ اشاره ای نیز به وضعیت داخلی کشور داشته اند.
هاشمی با اشاره به پایمردی دولت در وعده هایش، عدم تحقق برخی از آن ها را ناشی از فشار افراطیون می داند و این جمله را که تیتر یک امروز تمام رسانه های اصلاح طلب و احتمالا تا ساعاتی آینده، بی بی سی و ... خواهد بود فرموده است: "افراطیون انتقام مردم را از دولتِ منتخب آن ها می گیرند"
آقاي هاشمي! الحق و الانصاف کلاهتان را قاضی کنید ببینید چه کسی بخاطر "نه" شنیدن، از مردم انتقام گرفت؟ جناب آیت الله درست است که ما ایرانی ها حافظه تاریخی ضعیفی داریم، اما نه دیگر آنقدر ضعیف که فراموش کنیم سال ۸۸ جریان مورد حمایت شما چه بر سر کشور آورد و چه انتقامی از مردم گرفت. یادمان نرفته که شیرینی حماسه حضور ۸۵ درصدی انتخابات را به کام مردم زهر کردند و شما فقط سکوت کردید و نظاره گر بودید که چطور نه تنها مردم و دولت منتخب آن ها، بلکه نظام اسلامی باید تاوان انتخاب مردم را بدهد. انتخابی که به مذاق شما و دوستدارانتان خوش نیامده بود.
چطور می توانید با فراموش کردن آنچه که بر سر کشور و مردم آوردند و شما فقط سکوت کردید، دم از انتقام از مردم بزنید؟ انتقادات مجلس و طیفی از مخالفان- که ممکن است در مواردی بیش از حد هم بوده باشد- از دولت می شود انتقام، اما فتنه ای به بزرگی فتنه ۸۸، می شود شبهه و اختلاف درونی و آتش زیر خاکستر؟ جناب آیت الله شما را چه شده است که دیگر ذره ای از انصاف در کلامتان هویدا نیست؟ ای کاش لفظ انتقام از مردم را برای فتنه هم بکار برده بودید....
یکی از یاران نزدیک شما که اکنون سخنگوی دولت هم هست، به صراحت در تلویزیون اعلام می کند "که ما دلمان هیچ گاه با منتخب مردم در سال ۸۴ صاف نشد و نتوانستیم این انتخاب را بپذریم"
حال از ما که انتظار ندارید هیچ کدام از اتفاقاتی که در دوران ۸ ساله احمدی نژاد افتاد را به این بغض و کینه نسبت ندهیم؟ بگذارید صراحتاً بگویيم، لفظ انتقام، شایسته سخن پراکنی های دختر شما در میان فتنه گران است نه اقدامات مخالفان و منتقدان دولت. لفظ انتقام، شایسته اقدامات پسر شماست که اکنون در دادگاه در حال رسیدگی است نه سخنرانی های مخالفین دولت و تذکرهای آن ها در مجلس.
جناب آیت الله هاشمی رفسنجانی حافظه تاریخی ما هنوز آنقدر ضعیف نشده است، گرچه آنگونه که پیداست شما دچار فراموشي انتخابی شده اید...
 

 


alt


http://rooyeshnews.com/images/stories/roozname2.jpg


http://rooyeshnews.com/images/stories/roozname3.jpg


http://rooyeshnews.com/images/stories/roozname4.jpg