زیارت مزار شهدای هویزه با چند کتاب

زیارت مزار شهدای هویزه با چند کتاب

نصرت الله محمود زاده از نویسندگان پیشکسوت دفاع مقدس در گفت وگو با خبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس درباره فعالیت های اخیرش گفت: اخیرا چند کتاب دربا
نصرت الله محمود زاده از نویسندگان پیشکسوت دفاع مقدس در گفت وگو با خبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس درباره فعالیت های اخیرش گفت: اخیرا چند کتاب درباره شهدای هویزه و برای مزارشان نوشته و چاپ کرده ام.

وی افزود: این کتاب ها برای کسانی که برای زیارت مزار شهدای هویزه، به هویزه می روند و با این کتاب های جمع و جور که در قطع پالتویی چاپ شده، می توانند به سرعت و در اتوبوس با این شهدا آشنا شوند.

محمود زاده اظهار داشت: کتاب «نوجوان سیاسی» درباره شهید حسین علم الهدی، «مادر فداکار» درباره مادر شهید علم الهدی، «گروه اخلاص» زندگی و خاطرات شهدای سبزواری عملیات هویزه که شاخص ترین آنها شهید فاضل است، از جمله کتاب هایی هستند که تا کنون چاپ شده اند.

وی افزود: نشر هویزه این کتاب ها را منتشر کرده و از همین مجموعه 4-5 جلد کتاب دیگر نیز در دست چاپ است و با این هدف نگاشته شده که وقتی کسی به هویزه می رود، حداقل کمی شهدای هویزه و اتفاقی که آنجا افتاده را بشناسد.

گفتنی است نصرت الله محمودزاده، نویسنده کتاب پرفروش حماسه هویزه، خود از رزمندگان هویزه است و بسیاری از شهدای هویزه را به خوبی و از نزدیک می شناسد و تا کنون کتاب های متعددی به قلم این نویسنده درباره دفاع مقدس منتشر شده است.

انتهای پیام/و

http://fna.ir/AEM3FR