120 واحد مسکونی به محرومان کاشان واگذار می شود

120 واحد مسکونی به محرومان کاشان واگذار می شود

به گزارش ایرنا، «علی ساغرچی» یکشنبه شب در نشست مجمع عمومی عادی خیرین مسکن ساز این شهرستان اظهار داشت: از بدو تاسیس این انجمن در سال 87 تاک

به گزارش ایرنا، «علی ساغرچی» یکشنبه شب در نشست مجمع عمومی عادی خیرین مسکن ساز این شهرستان اظهار داشت: از بدو تاسیس این انجمن در سال 87 تاکنون 328 واحد مسکونی با کمک خیرین به مستمندان این شهرستان واگذار شده است.
وی افزود: انجمن خیرین مسکن ساز کاشان هم اکنون 695 واحد مسکونی را برای مستضعفان این شهرستان در دست اقدام دارد.
وی مجموع زمین های اهدایی توسط افراد خیر برای ساخت مسکن افراد محروم و مستضعف را بیش از 14 هزار مترمربع بیان کرد و افزود: زیربنای واحدهای ساخته شده و یا درحال ساخت نیز افزون بر 52 هزار مترمربع است.
ساغرچی قیمت تمام شده ساخت هر مترمربع مسکن در سال 89 را دو میلیون و 750 هزار ریال بیان کرد و گفت: این مبلغ در سال 91 به سه میلیون و 450 هزار ریال افزایش یافت.
عضو انجمن خیرین مسکن ساز شهرستان کاشان با توجه به افرایش قیمت کالاها و دستمزد قیمت کنونی ساخت هر مترمربع مسکن را چهار میلیون و 130 هزار ریال ذکر کرد.
وی علت کاهش قیمت کنونی مسکن خیرین مسکن ساز با قیمت کارشناسی را معافیت پروانه های ساختمان و رایگان بودن انشعابات آب، برق و گاز اعلام کرد.
مدیر حساب 100 امام خمینی (ره) استان اصفهان نیز در این نشست گفت: هم اکنون 28 هزار واحد مسکونی برای محرومان و مستضعفان کشور درحال ساخت است.
«حمید تیکنی» افرود: در استان اصفهان حدود 22 هزار واحد مسکونی برای افراد محروم و مستضعف در دست اقدام است.
بگفته وی برای ساخت مسکن محرومان تاکنون در 13 شهرستان استان اصفهان انجمن خیرین مسکن ساز تاسیس شده که عملکرد شهرستان کاشان در مقایسه با دیگر انجمن ها در رتبه نخست قرار دارد.
در نشست مجمع عمومی عادی خیرین مسکن ساز که در دفتر نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان و با حضور فرماندار کاشان برگزار شد، اعضای جدید انجمن خیرین مسکن ساز کاشان انتخاب شدند.
562/545