«وینسنت کمپانی» هنوز آماده حضور در ترکیب اصلی نیست

«وینسنت کمپانی» هنوز آماده حضور در ترکیب اصلی نیست

به گزارش خبرگزاری مهر، «وینسنت کمپانی» مدافع تیم فوتبال منچسترسیتی، در بازی نیمه نهایی لیگ قهرمانان مقابل رئال مادرید که چهار ماه پیش برگزار شد و به ش

به گزارش خبرگزاری مهر، «وینسنت کمپانی» مدافع تیم فوتبال منچسترسیتی، در بازی نیمه نهایی لیگ قهرمانان مقابل رئال مادرید که چهار ماه پیش برگزار شد و به شکست تیمش انجامید، از ناحیه ران پا دچار مصدومیت شد.

این مدافع ملی پوش بلژیکی اکنون به زمان بازگشتش به میادین نزدیک می شود اما «پپ گواردیولا» سرمربی منچسترسیتی معتقد است وی برای حضور دوباره در ترکیب اصلی، کار دشواری برای رقابت با «نیکلاس اوتامندی» و «جان استونز» در خط دفاعی دارد.

زمانیکه که از «گواردیولا» پرسیده شد، آیا به زودی برای انتخاب دفاع میانی دچار مشکل خواهد شد؟ وی در پاسخ گفت: قطعاً خیر. آنها باید با یکدیگر به رقابت بپردازند. در زمین بازی خواهیم دید که بهترین انتخاب برای آن مسابقه چیست. این بهترین راهی است که می تواند با رسیدن آوریل یا مه شانس رقابت برای کسب عناوین قهرمانی را به ما بدهد. به بازیکنانی نیاز داریم که حس رقابتی نسبت به هم داشته باشند. آنها باید بدانند که اگر خوب بازی نکنند، شخص دیگری جایگزینشان می شود و باید دوباره تلاش کنند تا به ترکیب برگردند.

وی همچنین افزود: به «وینسنت» احتیاج دارم چون از کیفیت او با خبرم. به او نیاز دارم تا روی «جان»، «نیکلاس» و «کولاروف» فشار بیاورم. «وینسنت» به بازگشت به ترکیب نزدیک است اما هنوز نه.