انتقام مدیر سازمان پالایش و پخش از مجلس به علت کارت زرد به زنگنه

انتقام مدیر سازمان پالایش و پخش از مجلس به علت کارت زرد به زنگنه

به گزارش خبرنگار مهر، در پایان جلسه علنی روز سه شنبه مجلس شورای اسلامی احمد علیرضا بیگی در تذکری گفت: دو هفته پیش سوال در مورد طرح برندینگ سوخت از سوی

به گزارش خبرنگار مهر، در پایان جلسه علنی روز سه شنبه مجلس شورای اسلامی احمد علیرضا بیگی در تذکری گفت: دو هفته پیش سوال در مورد طرح برندینگ سوخت از سوی مجلس وارد شناخته شد و در پی کارت زرد وزیر، مدیرعامل شرکت پخش مبادرت به عزل مدیران استانی که نمایندگان مجلس آنها در ارتباط با آن فعال بودند، کرد.

وی گفت: انتظار می رفت وزیر نفت در این خصوص برخورد جدی انجام دهد نه اینکه از او بخواهند با اغماض مدیران برداشته شده را برگرداند.

این نماینده مجلس اظهار داشت: مدیران پخش استان های یزد، اصفهان، آذربایجان شرقی و خراسان رضوی در این خصوص برکنار شده اند. البته مدیر آذربایجان شرقی روز شنبه برگردانده شد.

بیگی تصریح کرد: آقای وزیر این کار نباید بدون بازخواست گذاشته شود. بیش از دو ماه است که کار مزد جایگاه ها و کارکرد نفت کش ها پرداخت نشده است و تلاش بر این است که جایگاه ها را مهیا کنند که از طرح رانتی برندینگ حمایت کنند و به آن ملحق شوند. درخواست ما این است که آقای وزیر به این رفتار کودکانه که در مقابله با مجلس اتفاق افتاده، پایان دهد.