اهداف حضور نساجی هلال در نمایشگاه بین المللی تهران

اهداف حضور نساجی هلال در نمایشگاه بین المللی تهران

به گزارش خبرگزاری مهر، ظاهر رستمی روز یکشنبه در بازدید از بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی منسوجات و ماشین آلات سنگین، از غرفه شرکت صنایع نساجی هلال ا

به گزارش خبرگزاری مهر، ظاهر رستمی روز یکشنبه در بازدید از بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی منسوجات و ماشین آلات سنگین، از غرفه شرکت صنایع نساجی هلال ایران نیز بازدید کرد.

انجام گفتگوی ویژه با اصحاب رسانه و برخی از کارشناسان و اساتید حوزه صنعت نساجی از دیگر برنامه های مدیرعامل شرکت صنایع نساجی هلال ایران در حاشیه بازدید از بزرگترین نمایشگاه منسوجات خاورمیانه بود.

رستمی در جمع خبرنگاران اعلام داشت: معرفی توانمندی‌ها، ظرفیت‌ها و دستاوردهای شرکت‌ صنایع نساجی هلال ایران، کمک به توسعه بازارهای بالفعل، شناخت بازارهای بالقوه و یافتن نمایندگی های جدید در داخل و خارج، جذب مشارکت حداکثری برای ارتقای شرکت نساجی هلال ایران، آشنایی بیشتر مردم با محصولات نساجی هلال ایران از اهداف اصلی حضور در این نمایشگاه است.

در بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت نساجی ایران، ۱۶۲ شرکت داخلی حضور دارند؛ ۱۷۸ شرکت خارجی نیز از کشورهای کره جنوبی، اسپانیا، ایتالیا، امارت متحده عربی، ترکیه، هندوستان، چین، انگلستان، آلمان و پاکستان؛ جدیدترین دستاوردهای این صنعت را در معرض نمایش عمومی قرار می‌دهند.

بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی صنعت نساجی ایران تا ۱۶ شهریور ماه در نمایشگاه بین المللی تهران دائر است.