اکبری: زمان انتخاب سرمربی جدید تیم ملی هندبال مشخص نیست

اکبری: زمان انتخاب سرمربی جدید تیم ملی هندبال مشخص نیست

عباسعلی اکبری ضمن بازدید از غرفه خبرگزاری مهر در بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی مطبوعات و خبرگزاری‌ها در رابطه با برنامه‌های پیش‌روی فدراسیون هندبال

عباسعلی اکبری ضمن بازدید از غرفه خبرگزاری مهر در بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی مطبوعات و خبرگزاری‌ها در رابطه با برنامه‌های پیش‌روی فدراسیون هندبال، گفت: لیگ برتر هندبال از روز جمعه آغاز می‌شود، خیلی‌ها معتقد بودند که شاید این لیگ برگزار نشود یا به تعویق بیافتد اما این لیگ در زمان خاص خودش برگزار شده است. ما کارمان را به خوبی ادامه می‌دهیم.

وی افزود: تیم ملی بانوان هم در حال حاضر در اردو به سر می‌برد. امیدوارم مشکلات این تیم هم حل شود و بتوانیم آن را به مسابقات آسیایی کره اعزام کنیم.

سرپرست فدراسیون هندبال در خصوص انتخاب سرمربی گفت: محسن طاهری به علت مشغله کاری که برایش به وجود آمد، دیگر نتوانست ما را همراهی کند، اما باید از تجربیات طاهری در هندبال استفاده کنیم؛ چون وی یکی از متخصصین خوب رشته هندبال در کشور است.

اکبری در پاسخ به این پرسش که چه زمانی قرار است سرمربی جدید تیم ملی انتخاب شود؟ خاطرنشان کرد: باید بررسی‌های لازم را انجام دهیم و نشست‌هایی را در زمینه کمیته فنی برگزار کنیم تا در این باره تصمیم‌گیری کنیم.